וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאית ורכה: הנשים שמזכירות לנו שכל יום הוא יום האישה

יום האישה הבינלאומי נמצא ממש מעבר לפינה ולכבוד המאורע המרגש, וואלה! סלבס בחרה ארבע נשים חזקות, עצמאיות ומפתיעות שהוכיחו שנשיות היא דבר שראוי לחגוג 365 ימים בשנה. קבלו אותן!

קים קרדשיאן מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שגם היא פה. קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע הבא יציינו ברחבי העולם את יום האישה הבינלאומי בשלל מחוות, פרחים, פאנלים והכרה במי שמהוות כמעט מחצית מאוכלוסיית העולם, אבל עדיין מודרות ומדוכאות על בסיס קבוע. נכון, בשנים האחרונות חל שיפור בנושא, אבל הדרך לשוויון מלא רצופה במכשולים ואתגרים.

לכבוד היום המיוחד, וואלה! סלבס בחרה כמה שנים שהתבלטו במיוחד השנה וניפצו לא מעט תקרות זכוכית ומוסכמות חבריות. קבלו אותן!

המדליה והדמעות: לינוי אשרם

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
לינוי אשרם מתעמלת אומנותית ישראלית/רויטרס

להיות ספורטאי אולימפי בישראל זו משימה לא פשוטה. התנאים אינם תנאים, ההוצאות מופרכות וההישגים, כמו גם היכולת להגות את השם שלך כמו שצריך, נחגגים רק כאשר נקטפת מדליה אולימפית. מאחורי הרגע הזה, בו מדינה שלמה מחבקת ספורטאי ופוליטיקאים מתקשרים לברך, עומדות שעות רבות של אימונים, פציעות, ויתור על חיים אישיים והתמסרות טוטאלית למקצוע שעשוי לתגמל מאוד בפן הנפשי, אבל לא תמיד אפשר לסגור איתו את החודש.

לינוי אשרם תמיד הייתה המאמי הלאומית בכל הנוגע להתעמלות אמנותית. אישה יפה, נעימה ומנומסת שחורכת כל מזרן או סרט שניצבים בדרכה. בקיץ האחרון היא עשתה את הבלתי ייאמן וחזרה מטוקיו עם מדליית זהב אולימפית. החיבוק החם שקיבלה לא בלבל אותה והיא ממשיכה להתאמן ולאתגר את עצמה. בין לבין, היה ריאיון אחד בלתי נשכח אצל אופירה וברקוביץ', בו חשפה גם צד פגיע וסיפרה בדמעות שהיא ובן הזוג שלה נפרדו. אשרם קוטפת את הטייטל מוואלה! סלבס בגלל שהיא אישה עם כוח רצון מטורף וחוזקות אדירות, אבל גם עם נשמה גדולה ורגישה שלא חוששת להזיל דמעות בפריים טיים ולהראות שכואב לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סלבס שגדלו מפרידה/NOW אבי אבישג

אשת עסקים ממולחת: קים קרדשיאן

קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

נכון, מדובר במישהי שהיא אשת השנה כמעט כל שנה, ולמרות שאנשים מסוימים אוהבים להתנשא עליה מדובר באישה שכובשת פסגה אחר פסגה בלי להתייחס לאף אחד חוץ מאשר לעצמה. היא שינתה את מודל היופי בעולם, עברה מפליטת ריאליטי-טראש לכוכבת הגדולה בעולם שכל המעצבים מתחננים להלביש, פתחה עסק אחרי עסק, העלתה מודעות לפונדקאות ובאופן כללי נתנה לכל העולם להבין שגם החיים הנוצצים ביותר הם אף פעם לא מושלמים.

השנה היא מככבת ברשימה בזכות העובדה שמדובר באישה שממש לא מפחדת לרדוף אחרי האושר הפרטי שלה. אחרי שנים של נישואים לקניה ווסט וארבעה ילדים משותפים, קים החליטה שמספיק ודי, ובקלילות שמאפיינת אותה במצבים שבהם רובנו היינו קורסים היא הגישה מסמכי גירושים, עברה את מבחן ההסמכה בלימודי המשפטים, גרפה הון ממותג ההלבשה התחתונה שלה ופצחה במערכת יחסים עם פיט דווידסון שצעיר ממנה במעל לעשור. אם זו לא מישהי ללמוד ממנה. אנחנו לא יודעות מי כן.

עומדת על שלה: גילת בנט

גילת בנט. ראובן קסטרו
גילת בנט/ראובן קסטרו

בתחילת חודש דצמבר מדינת ישראל רעשה וגעשה: וריאנט קורונה חדש ומאיים השתולל בארץ, ראש הממשלה נפתלי בנט המליץ לאזרחי מדינת ישראל לא לצאת מגבולות הארץ ורעייתו גילת החליטה לפסוח על ההמלצה בחינניות ולטוס עם ילדיהם לחופשה משותפת.

בני הזוג בנט חטפו ביקורות מקיר אל קיר ונפתלי הסביר ברשתות החברתיות ש"לא כל החלטה היא מושלמת". מהדורות החדשות נפתחו בדיווחים מהחופשה ומהמתנגדים למהלך, אבל ראוי לציין דבר אחד: גילת בנט אינה נבחרת ציבור. היא אישה פרטית, אם לילדים ובעלה הוא ראש ממשלת ישראל. אנחנו לא יודעים מה קורה בין כתלי בית המשפחה וכמה היא שמחה על הבחירות המקצועיות שלו. כך או כך, המעבר ממשפחה אנונימית למשפחה המסוקרת והמאובטחת ביותר בישראל ודאי אינו פשוט לה או לילדיהם.

ההחלטה לטוס לחופשה היא אולי לא הממלכתית ביותר, אבל היא הנכונה ביותר לתא משפחתי שעבר טלטלה לא פשוטה. בנט הוא ראש הממשלה של כולנו ויש להתייחס להמלצותיו ביראת כבוד, אבל כשאת אשתו של ראש הממשלה, ג'וב שלא ממש בחרת בו - את יכולה לקחת אותן לתשומת ליבך ולעשות את הטוב ביותר עבור המשפחה.

שיאנית השכר: רותם סלע

רותם סלע הכוכב הבא סיון חימי. אינסטגרם, צילום מסך
רותם סלע הכוכב הבא סיון חימי/צילום מסך, אינסטגרם

לא משנה אם יש סקנדל שמקושר אליה דרך החבר הכי טוב אסי עזר או לא, רותם סלע תמיד נמצאת בכותרות. מדובר באחת הנשים היחידות שמצליחות לשחק על התפר בין יפה למגניבה, והניצחון הגדול שלה הוא ללא ספק העובדה שרובנו זוכרים אותה דווקא בזכיות הקלילות המצחיקה והבלתי מתאמצת שהיא משדרת, ולא בזכות העובדה שהיא נראית כמו דוגמנית על.

בריאיון המדובר שהעניקה לדנה ויס היא אמנם יצאה להגנתו של עזר, שהואשם על ידי השחקן יהודה נהרי בתקיפה מינית לכאורה, אבל היא הראתה צד נוסף, ואפילו טוב יותר. בזמן שרוב הנשים בתעשייה מתביישות או מעדיפות שלא לדבר על שכר, מתנצלות על הסכומים שהן מרוויחות וכועסות על הפערים, רותם דיברה באופן פתוח על כסף ולא התביישה לרגע בסכומים שאותם היא מרוויחה.

העובדה שהיא מרשה לעצמה לדבר בפתיחות נטולת אמוציות או הסברים, ולהודיע שהיא שווה את הכסף אמורה להיות רגילה עבורנו, אבל בעולם של היום מדובר בתקדים מרענן, ממש כמוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully