וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס, בקטנה: כל מה שפספסתם במהלך השבוע

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 7:41

משי קליינשטיין חולקת את תאריך החתונה, זוגתו של נוכל הטינדר דוחה הצעה כספית מפתה ושי מיקה נופשת הן חלק קטן מידיעות הרכילות שפספסתם השבוע. וואלה! סלבס מלקטת

קייט קונלין. אינסטגרם, צילום מסך
מסרבת. קייט קונלין/צילום מסך, אינסטגרם
  • בואי כלה: בזמן שמשי קליינשטיין תעמוד מתחת לחופה ביום חמישי הקרוב, השחקנית רעות אלוש, אחות של אביב, תהיה גם היא בדיוק באותה הפוזיציה רק שהאירוע שלה יתקיים באקו בחדרה. מי שיפיק את הערב המרגש הוא איתי משה, ובואו נקווה שבין 550 המוזמנים אין חפיפה לשני הארועים.
  • מזומנים ונהנים: הדוגמנית קייט קונלין, שעלתה לכותרות בעקבות מערכת היחסים שהיא מנהלת עם נוכל הטינדר סיימון לבייב, דחתה הגעה לאירוע מתוקשר תמורת 10,000 שקלים. הסיבה: מדובר בסכום נמוך מדי לטעמה. אתם יודעים, לא משהו שאי אפשר להרוויח מברכות יום הולדת מצולמות.
  • הדור הבא: את מלך השערים הישראלי אלון מזרחי כולנו מכירים, אבל הגיע הזמן שתכירו גם את הבת שלו, הדוגמנית סאן מזרחי. מי שכבר מכיר אותה הוא מותג העל פנדי והיא צעדה באחת התצוגות הכי נחשבות בשבוע האופנה במילאנו.
sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • ניפגש בטרקלין: אם תכננתם לקבוע משהו עם שי מיקה יפרח בשבועות הקרובים, כדאי שתבטלו. היא ובעלה מאור ויצמן עלו על טיסה לניו יורק לכמה ימים, ומשם הם הגיעו לריו דה ז'נרו ברזיל כדי לחגוג, באיחור קל, את ירח הדבר שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully