וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכל הטינדר: "אני הג'נטלמן הכי גדול בעולם"

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 8:24

שמעון חיות, שמזדהה כסיימון לבייב וריצה עונש מאסר לאחר שהונה נשים שהכיר באפליקציית ההיכרויות, העניק ריאיון טלוויזיוני יחד עם חברתו הדוגמנית וטען שהוא איש עסקים לגיטימי. וואלה! סלבס חחחחחח

סיימון לבייב קייט קונלין. צילום מסך, צילום מסך
ריאיון זוגי. קייט קונלין וסיימון לבייב/צילום מסך, צילום מסך

ההייפ סביב נוכל הטינדר לא דועך וככל שהימים חולפים, כולנו מגלים שמדובר במתנה שלא מפסיקה לתת. מתנה נכלולית אמנם, עם מניעים מפוקפקים ואמות מוסר מעוותות, אבל עטופה בסרט ממותג ואפס מודעות עצמית.

לאחר שהסרט שסוקר את מעשיו נצפה בנטפליקס למעלה מ-50 מיליון פעמים, נוכל הטינדר שמעון חיות/סיימון לבייב וחברתו, הדוגמנית קייט קונלין, העניקו ריאיון זוגי ראשון ל-Inside Edition.

קטיה קונלין. אינסטגרם, צילום מסך
עומדת לצידו. קונלין/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג טענו שהסרט היה עמוס בשקרים וסילופים וקונלין הוסיפה "לא הבנתי איך אפשר לבנות סיפור כל כך מזויף". בני הזוג חלקו נשיקה ולבייב נותר לבדו מול המצלמה והסביר שהוא הקורבן האמיתי בסיפור.

"אני הג'נטלמן הגדול ביותר בעולם, לא המפלצת שניסו לצייר. הייתי רווק שרצה להכיר כמה בחורות בטינדר, זה הכל. אני איש עסקים לגיטימי והשקעתי בביטקוין כבר בשנת 2011. אין צורך להסביר כמה זה שווה היום.

איך אני יכול להרגיש רע על משהו שלא עשיתי מעולם? אני מרגיש רע רק על מה שקרה לי. אני לא נוכל ואם אתם לא מכירים אותי, אין לכם זכות לשפוט אותי". נזכיר שעל פי הערכות שונות, לבייב גנב כ-10 מיליון דולרים בהונאות שביצע.

וואלה! סלבס לא מאמינה באפליקציות ומעדיפה להכיר גברים בדרך הישנה והטובה: ביטוח לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully