וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הריאיון? אייל גולן מחק את חשבון האינסטגרם שלו

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 14:54

הזמר המצליח מחק את כל התמונות מחשבון האינסטגרם שלו, וזכה לתמיכה מכיוון מפתיע. מנגד, ניקול ראידמן התייצבה לצידה של דניאל גרינברג: "אני מעריצה אותך, ליבי איתך". וואלה! סלבס מחנות

אייל גולן דניאל גרינברג. ניר פקין
זה נהיה מכוער. אייל גטלן ודניאל גרינברג/ניר פקין

הקרב בין אייל גולן לדניאל גרינברג נמשך: הזמר הגיב באינסטגרם שלו לאחר הריאיון החושפני שהעניקה הדוגמנית אמש (שבת), אולם החליט למחוק את כל התמונות שהיו בחשבון שלו ולהעלים כל זכר לאשתו לשעבר. למרות הטונים הצורמים, נכון לכתיבת שורות אלה הוא ממשיך לעקוב אחריה.

גרינברג זכתה לתמיכתה של ניקול ראדימן, שאמנם שוהה בימים אלה מעבר לים, אבל לא הצליחה להתעלם מהריאיון. "אמנם אני בפריז, אבל צפיתי בריאיון של דניאל גרינברג. אני לא מכירה אותה אישית, אבל דבר אחד יש לי להגיד לה: אני מעריצה אותך!".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
תומכת. ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן המשיכה וכתבה על החוויה האישית שהיא עברה במערכת היחסים שניהלה עם מיכאל צ'רנוי. "לי לקחו הרבה יותר שנים לעשות את מה שאת עשית מהר ומדויק. גם אני רציתי שילדיי יהיו מאותו האבא ופחדתי שהם יגדלו בלי אבא, כמו שאני גדלתי. טעיתי. בזבזתי שנים בלנסות לשנות ולהציל לחינם.

אני מאחלת לך אהבה אמיתית וכנה, להיות מאושרת ונאהבת, אני מאחלת לך את מה שאני מאחלת לעצמי, תפרשי כנפיים ועופי על החיים, כי הם קצרים וחיים פעם אחת. אני כאן בשבילך".

מי שפחות התחברה לדבריה של גרינברג הייתה ג'ודי ניר מוזס, שלא היססה להביע את דעתה באינסטגרם. "ריאיון? ממש לא. זריקת אשפה מסיבית בכמויות ענקיות על האדם שהייתה נשואה לו. בא להקיא מכל האנשים שלא ממש עשו משהו משמעותי בחייהם ואני עוד עדינה, מתחתנים, עושים ילדים, מתגרשים, צריכים לקדם איזה מוצר זבל ומטנפים על ההורה של הילדים שלו".

עוד בוואלה!

קה צ'ינג: אורטל עמר מכרה תכשיט יוקרתי שקיבלה מבן אל תבורי

לכתבה המלאה
ג'ודי ניר. אינסטגרם, צילום מסך
פחות התחברה. ג'ודי ניר מוזס/צילום מסך, אינסטגרם

"אם אייל כזה זבל, למה החלטת לעשות עם זבל עוד ילד? איזו אישה רוצה שהאבאב של הילדיםש לה יהיה פיסת אשפה, כפי שבחרת לתאר את בעלך לשעבר? האם החליף חברים לפני החתונה? למה התחתנת עם מישהו שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא לא היה ולא יהיה מונוגמי? את לא גולד דיגרית? נו באמת.

לא מכירה אותך ואני גם לא חברה של אייל, פשוט דוחה אותי שכדי לקבל פריים טיים לקידום מוצר, שילמת בטינוף על מי שהיה בעלך עד לפני דקה".

וואלה! סלבס תמיד רצתה גרסה מקומית לגירושים של קים וקניה והנה, ברוך השם, המשאלה שלה התגשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully