וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי:"פעם התאמצתי להיות סקסית, היום אני מרגישה אישה"

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 6:37

הדוגמנית ההורסת הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה אחרי שלוש לידות וסיפרה על השינויים שהגוף שלה עבר, על התקופה בה כולם חשבו שעברה הגדלת חזה ועל התכנון להגדיל את המשפחה. וואלה! סלבס לוהטת

בר רפאלי בצילומים להלבשה תחתונה/יח"צ

נראה שבשנים האחרונות בר רפאלי הורידה הילוך והתחילה לבחור את הקמפיינים שלה בקפידה. אחרי שהקדישה את השנים האחרונות להקמת משפחה והביאה לעולם שלושה ילדים, התייצבה בתחילת השבוע לצילומים לקמפיין הלבשה תחתונה.

הדוגמנית ההורסת, שנבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של המותג הישראלי "פמינה", העניקה לוואלה! סלבס ריאיון וסיפרה שחלפו שנים רבות מהפעם האחרונה בה עשתה צילומים בהלבשה תחתונה. "הייתי מאמינה שאעשה את זה, תמיד היה לי ברור שאני יולדת וחוזרת לעצמי, אין לזוז הצידה. מה שעלה עלי לפני, עולה עלי גם עכשיו".

בר רפאלי פמינה. רפי דלויה,
הורסת את הבריאות. בר רפאלי/רפי דלויה

כאשר נשאלה על שינויים שחלו בגופה בשנים האחרונות, סיפרה על צילומים שעשתה בשנות ה-20 שלה: "יש משהו בגילאים האלה שהכל מלא הורמונים. הייתה תקופה שכולם חשבו שעשיתי סיליקון כי זה היה בלתי נשלט. הכל מתוח ויפה והיום זה כבר לא ככה.

יש משהו נורא מתאמץ בתמונות מפעם, אני נורא מתאמצת להיות סקסית. היום אני כל כך מרגישה אישה, שאני פשוט צריכה להסתכל למצלמה".

אז האם היא מרטשת את התמונות שלה, איפה עובר הקו האדום והאם יש סיכוי שנראה עוד היריון בשנים הקרובות? צפו בריאיון המלא!

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully