וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס, בקטנה: ידיעות הרכילות שנפלו בעריכה

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 9:52

הבילוי המפתיע של ריטה והבנות בירושלים, הליהוק של ריקי גל ושלמה בראבא והג'וב החדש של לירן כוהנר הן חלק קטן מידיעות הרכילות שפספסתם השבוע. וואלה! סלבס מלקטת

ריטה משי נעם קליינשטיין קדוש. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יש איזה אקלר טוב?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
  • שרה ברחובות: ריטה, משי ונעם קליינשטיין הגיעו לירושלים כדי לחגוג יום הולדת לבנות שנולדו באותו היום בהפרש של 9 שנים. בין היתר, ביקרו הבנות במסעדת המוציא ובמעוז הקינוחים קדוש. נעם סיפרה לקרן קדוש, הבעלים, שהיא רוצה מאוד להופיע בירושלים, קרן הקימה אותה באמצע הביס והן הלכו יחד למלון שנמצא בקרבת מקום וכל הצדדים סגרו על הופעה שתתקיים באולם המופעים.
  • משחקים באוכל: הליהוקים לתכנית "המטבח המנצח VIP" נמשכים במרץ. לוואלה! סלבס נודע שריקי גל עתידה להופיע בתכנית עם בתה החורגת והשתיים יתחרו בשלמה בראבא הנהדר, שיתמודד לצד אחותו.
לירן כוהנר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ג'וב חדש. לירן כוהנר/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
  • מעכשיו הן שכירות: השורדת לשעבר ניקולה וורד מצטרפת לנבחרת תוכנית הבוקר של רשת 13 ותפרשן את כל הקשור לריאלטי. לירן כוהנר תהיה חלק מאותה הנבחרת בדיוק, ותתעסק בתחום הלייף סטייל.
  • הכל זה עניין של טיימינג: מוקדם יותר השבוע נערכה פרמיירה ל"הנה אנחנו", סרט ישראלי חדש עם שי אביב שהיה בפסטיבל קאן וזכה ב-4 פרסי אופיר. שעה בלבד לפני תחילת האירוע, הבמאי ניר ברגמן הודיע שלא יגיע כי חלה בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully