וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה, האינטרסים והשמועות: יהודה נהרי מדבר

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 13:33

בתחילת החודש שעבר סיפר השחקן יהודה נהרי שהוטרד מינית על ידי אסי עזר. בריאיון שהעניק לוואלה! סלבס, התייחס נהרי לפרשה, סיפר על הטראומה שהוא נושא עמו והתייחס גם לתמיכה הנרחבת שעזר קיבל מהקולגות שלו: "יש פה צביעות ואינטרסים"

בווידאו: השחקן יהודה נהרי בריאיון לוואלה! סלבס/מערכת וואלה!

עבר חודש בדיוק מאז שיהודה נהרי העניק ריאיון לוואלה! תרבות וסיפר כי הוטרד מינית על ידי המגיש הפופולארי אסי עזר. נהרי סיפר שהמקרה אירע לפני עשור בזמן שהשניים קיימו פגישה בענייני עבודה, ויצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף.

אמש (ב') הגיע השחקן לפרמיירה של סרט, סיפר לוואלה! סלבס על החודש שעבר עליו והתייחס לשמועות שנפוצו: "עלתה תהייה לגבי הנטייה המינית שלי, אז אני אחדד לכולם: אני סטרייט".
.

אתי כרייף יהודה נהרי. אור גפן,
כוכבי הערב. נהרי ואתי כרייף/אור גפן

בהמשך, סיפר על הקמפיין בו הציע לעזר לקחת חלק כדי לעודד גברים אחרים לדבר על פגיעות שעברו: "בי יש מקום לסלוח. ההצעה שלי עומדת בעינה. יצאתי במסר מפייס וזה עדיין מונח בפניו. אני פה בשביל תהליך הריפוי שלי ואני מרגיש שליחות".

הפרמיירה בה נכח נהרי התקיימה בסינמה סיטי בחסות חברת האופנה GUESS ואורחת נוספת שגנבה את כל תשומת הלב הייתה השופטת בדימוס אתי כרייף.

אז האם הוא מכיר גברים נוספים שנפגעו לכאורה, מי שלח לו מייל תמוה במיוחד ומה הוא חושב על השתיקה הרועמת של רותם סלע? צפו בוידאו בתחילת הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully