וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש? הנסיך הארי יפסיק לטנף על בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 11:17

הנסיך הסורר שעזב את משפחתו ואת תפקידו המלכותי החליט לקחת פסק זמן מההשחרות, אחרי שהבין איזה נזק מעשיו גרמו לסבתו, המלכה אליזבת'. וואלה! סלבס מעט מדי, מאוחר מדי

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
טוב שנזכרת. הנסיך הארי, מייגן מרקל והמלכה אליזבת'/GettyImages

השנתיים האחרונות היו קשות במיוחד עבור בית המלוכה הבריטי, שנאלץ להתמודד עם מותו של הנסיך פיליפ, הטרדות מיניות לכאורה מצד הנסיך אנדרו והמגזיט המפואר.

מייגן מרקל והנסיך הארי החליטו לעזוב את הארמון ועברו להתגורר באחוזה מפוארת בקליפורניה. בין חוזי עתק שחתמו עם נטפליקס וספוטיפיי, מצאו השניים זמן לטנף על בית המלוכה. הדיילי המייל הבריטי פרסם הבוקר (ה') שהארי החליט לחדול מהמנהג המגונה והבין, באיחור אמנם, שהכביסה המלוכלכת שהוציא אצל אופרה ווינפרי פוגעת בבני משפחתו.

בווידאו: הנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

"הוא עשה חשבון נפש והבין את המחיר שמעשיו גבו מסבתא שלו, המלכה אליזבת'. הוא לא רוצה לגרום לה עוד צער, אז בתקופה הקרובה הארי ישמור על פרופיל נמוך". האם הצעד הזה יספיק כדי לשקם את היחסים המשפחתיים? ספק, אולם יהיה מעניין לראות האם הארי ומייגן יגיעו לאנגליה באביב הקרוב, אז תציין המלכה 50 שנות שלטון בשורה של מחוות ואירועים גדולים.

בחודש אוקטובר האחרון אושפזה המלכה אליזבת' בבית חולים וביטלה את השתתפותה בשורה של אירועים מתוקשרים בשל בעיות בריאות שונות.

וואלה! סלבס חושבת שמייגן מרקל אשמה בהכל, גם בהתחממות הגלובלית ובמחירי הפסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully