וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפנים המבוקשות בעולם": 10 הכפילות המוצלחות ביותר של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 0:08

המנתח הפלסטי המפורסם ד"ר ג'ייסון דיימונד טוען שלקים קרדשיאן יש את הפנים המבוקשות ביותר בעולם הניתוחים - וכהוכחה לכך מצאנו 10 כפילות קרדשיאן עולמיות שמצליחות גם בפני עצמן, כולל אחת מישראל. וואלה! סלבס קובעת תור

קים קרדישאן מציגה את הבגדים המחטבים של SKIMS/SKIMS

מכוכבת "בלינג אימפריה", קים לי, המכונה "קים קרדשיאן האסייתית" ועד משפיענית היופי הודא קטאן המכונה "קים קרדשיאן של המזרח התיכון", מצאנו עשר כוכבות רשת שדומות שתי טיפות מים לקים קרדשיאן - בפנים, בגזרה ובסטייל.

את המנתחים הפלסטיים הבכירים בעולם זה לא מפתיע. רבים מהם מוצפים בבקשות להיראות כמו מלכת הטראש, ונשים מכל רחבי העולם מוציאות על כך הרבה מאוד כסף. ד"ר ג'ייסון דיימונד, מנתח פלסטי מפורסם מבבוורלי הילס, אמר ל-WWD: "קים היא ללא ספק הפנים הכי מבוקשות בעולם הניתוחים. אין אפילו שנייה שקרובה לה".

הוא צודק. כל חודש כמעט אנחנו נתקלים בתאומה חדשה של קים קרדשיאן - או אחת מאחיותיה - בפינה אחרת של כדור הארץ, כולל אפילו אחת פופולרית כאן בישראל. למעשה נראה שעבור רבות ממעריצותיה, לצפות ב"משפחת קרדשיאן" זה בהחלט לא מספיק. הן רוצות להיות כמוה. יש לא מעט משפיעניות רשת שעובדות עם מותגי קוסמטיקה מצליחים בזכות הדמיון שלהן לקים, אבל מי מהן היא הקים הדומה ביותר? הנה עשר כפילות שמתחרות על "התואר".

1. הודא קטאן

עם מבנה העצמות העדין והשפתיים המלאות שלה, המשפיענית מדובאי, הודא קטאן, מכונה "קים קרדשיאן של המזרח התיכון". למעשה יש לה אפילו קשר לקרדשיאן עצמה. קים הייתה אחראית לתהילתה של הודא לאחר שזו הכריזה על עצמה כמעריצה של המוצר הראשון של ליין היופי שלה - סט ריסים מלאכותיים - עוד בשנת 2013.

השתיים התיידדו וקטאן גם העניקה למותג הטיפוח KKW Beauty של קרדשיאן תמיכה נלהבת כשהושק.

קטאן לא התביישה לדבר על הניתוחים שעשתה בראיון ל-Harper's Bazaar, וחשפה שבשביל להגיע למראה שלה היא עברה ניתוח אף ומילוי בלחיים, בפנים ובשפתיים.

2. ג'ן שה

כוכבת "עקרות הבית האמיתיות של סולט לייק סיטי", שמסובכת כעת בשערורייה משפטית של הונאה בנקאית והלבנת הון, נראית היום איך שרבים מאמינים שקים תראה בעוד כמה שנים.

מעריצי התכנית גם לא יכולים להפסיק לדבר על כמה שה נשמעת ומתנהגת כמו קרדשיאן - עד לשלט הקטן על שולחנה שכתוב עליו "I literally can't even". על אף ששה מעולם לא הודתה באי אלו ניתוחים שעברה, תמונות שלה מהעבר מראות שהיא בהחלט הפכה דומה יותר לקים בשנים האחרונות.

ג'ו שה לפני ואחרי הניתוחים (אם היו כאלה):

3. ז'לנה קרלוסה

לקרדשיאן של סרביה יש סטייל דומה לזה של קים, אבל לדבריה זה דווקא הסטייליסטים של קרדשיאן שקיבלו השראה מחשבון האינסטגרם שלה. דוגמא לכך היא תמונה זהה ממש של קרדשיאן לזו של קרלוסה, בה שתיהן מרכיבות משקפי שמש זהות כמו גם חצאית עיפרון, חלק עליון שחור שקוף ופרוקסיד בלונד בשיער. מלבד הסטיילינג, כפי שניתן לראות בתמונות - די קשה להבדיל בין השתיים בלי קשר.

4. ירדן אדרי

הגרסה הישראלית לתופעת הקרדשיאן שנותנת פייט למתחרותיה בעולם. ירדן אדרי, יוצאת האח הגדול, היא גם חובבת ביוטי מושבעת שלאחרונה אפילו הקימה מותג משלה, Jordi hair - ואפילו נשדדה בחדר מלון בדיוק כמו קים. בניגוד לקים שלא מתביישת לחשוף את גופה, אדרי הצהירה שהיא לעולם לא תלבש חולצה בלי חזייה.

שלא כמו שאר הנשים ברשימה פה, הדימיון של אדרי לקים הוא די טבעי, ללא ניתוחים ככל הידוע לנו. לא מזמן היא אמרה לוואלה! אופנה על הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם שהיא "בעד טיפולים כאלו ושכל אחת תעשה מה שטוב לה אבל אני מאמינה שצריך לא להגזים ולשמור על גבול הטעם הטוב. אני אישית עושה טיפולים אבל למעלה משנתיים כבר לא עשיתי. עשיתי בעיקר בוטוקוס במצח בתדירות קבועה ושפתיים ולחיים בתדירות יותר רחוקה, פעם ב.. כזה".

5. סוניה עלי ואחותה פייזה

כשמסתכלים על תמונה של סוניה עלי, משפיענית יופי מבריטניה (ובמקור מדובאי), אפשר בקלות לטעות שמדובר בקים קרדשיאן. תמונות של השתיים זה לצד זה לא יעשו לכם חיים קלים בכלל. יש גם אנשים שאומרים שסוניה נראית יותר כמו קים מאשר שקים נראית כמו קים.

כדי להוסיף לטירוף שבדמיון ביניהן, כשסוניה מצטלמת עם אחותה, פייזה, אי אפשר שלא להשוות אותן לקים וקיילי ג'נר. לפייזה, משפיענית היופי שחולקת את חשבון האינסטגרם שלה עם סוניה (שכותרתו סונייה + פייזה) יש 1.3 מיליון עוקבים - וכי היא מאוד דומה לקיילי.

עוד על האחיות

אתם תהיו בהלם כשתראו את הכפילות הערביות של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר

לכתבה המלאה

שתי האחיות טענו שהן נולדו באופן טבעי במראה דומה לקים וקיילי. "במזרח התיכון, לכל אישה רווקה יש 'לוק קרדשיאני'... סבתא שלי נראתה כמו קים לפני שקים נראתה כמו קים!" אמרה סוניה, לפי Refinery29.

6. קים לי

העובדה שהשתיים חולקות שם פרטי היא לא הסיבה היחידה לכך שקים לי ידועה בתור "קים קרדשיאן האסיאתית". הכוכבת הצרפתייה-וייטנאמית של "אימפריית הבלינג" בנטפליקס הושוותה לקרדשיאן על הדרך הדומה שעשתה לתהילה - כשזו החלה כדוגמנית, אחר כך עבדה כדיג'יית, ולבסוף התפרסמה ככוכבת ריאליטי.

קים לי אפילו רקדה באחד מהקליפים של קניה ווסט, לפי Screen Rant - וגם אימה הצטרפה אליה ל"אימפריית הבלינג", כך שגם אצלה הכוכבות עוברת במשפחה.

7. קמילה אוסמן

כשקמילה אוסמן הופיעה באופן בלתי צפוי ב"משפחת קרדשיאן" (Keeping Up With the Kardashians), הצופים היו המומים. השתיים כל כך דומות, החל מעצמות הלחיים ועד לאף המעוצב בצורה מושלמת שלהן. אוסמן אפילו יצאה עם האקס הוותיק של קיילי, טייגה.

בלוגרית האופנה והזמרת הקנדית טענה בראיון ל- Entertainment Tonight שהיא מצאה עצמה מתחת לסכין הניתוחים פעמיים - פעם אחת מסיבות רפואיות כדי לתקן את הסטייה שבמחיצה שבאפה, ובגיל 15 או 16 למילוי שפתיים. היא אומרת שהיא לא מנסה להיות כמו קים קרדשיאן ואפילו מתבדחת שהיא "גרסת וולמארט" שלה.

והנה היא ב"משפחת קרדשיאן":

8. מליסה מולינרו

כששחקן הפוטבול האמריקאי לשעבר, רג'י בוש, נצפה עם מליסה מולינרו ב-2011 לאחר הפרידה שלו מקרדשיאן שנה לפני כן, אנשים חשבו שהשניים עשו קאמבק. מולינרו היא הכפילה של קרדשיאן במובנים רבים, מהפנים דמויות הקימי שלה - ועד למבנה גופה המפותל.

זמרת הפופ, השחקנית והדוגמנית הקנדית-אמריקאית התרגשה שהשוו אותה לקרדשיאן, ואמרה ל-Entertainment Tonight שזו "מחמאה אדירה".

9. טליה אלמודובר

טליה אלמודובר משכה תשומת לב עולמית כשפורסם שהוציאה כ-100 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים ומלתחה חדשה כדי שיהיו לה ולקים קרדשיאן, האלילה שלה, את אותם פנים, גוף וסטייל, לפי ה-Mirror.

המאפרת הניו יורקית הטרנסית הפכה לכוכבת פורצת דרך אחרי שהופיעה בתוכנית הריאליטי של ה- VH1, Beauty Bar. "אני אוהבת שטועים לחשוב שאני קים. הייתי רוצה להתפרסם בזכות מי שאני, אבל למה לא?" היא אמרה לפני שהוסיפה שהיא מחפשת "קניה ווסט" משלה, אך מתקשה במשימתה כי "לפעמים בחורים פשוט רוצים לדבר איתי כי אני נראית כמו קים בלי באמת להכיר אותי. זה מעצבן אותי מאוד".

10. ג'לנה פריק

כמעט בן לילה ג'לנה פריק הפכה לאחד מהאנשים הכי פופולריים באינסטגרם במדינת הולדתה קרואטיה, כשהיא הגיעה למיליון עוקבים לאחר שצברה בהתמדה כ-100 אלף עוקבים בחודש בשנה הראשונה שלה בפלטפורמה, לפי Croatia Week. הדמיון המדהים שלה לקרדשיאן בוודאי עזר לזה.

עם שפתיה המלאות ועיניה, שיערה ועורה הדומים, אמנית האיפור הקרואטית פשוט דומה מדי לקרדשיאן שלנו. היא גם נוטה להצטלם כמו מלכת הריאליטי - ואתם עשויים להתבלבל לא פעם בינה לבין הדבר האמיתי.

והנה אחד מסרטוני ההדרכה שלה:

סרטוני ההדרכה שלה ביוטיוב, המלמדים נשים כיצד להשיג מראה דמוי קרדשיאן, בדרך כלל צוברים לפחות חצי מיליון צפיות, על אף שהיא אמרה שהיא לא יוצרת אותם כדי "לנסות להיות או להיראות כמו מישהי אחרת".

וואלה! סלבס עברה אינספור ניתוחים כדי להיראות כמו קרדשיאן. בסוף יצא לה קים ג'ונג און.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully