וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלוהים ישמור עליכם": הסלבס חוגגים את יום המשפחה

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 13:01

כמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצה החליטו לציין את יום המשפחה עם תמונות של האהובים שלהם. אז מי השאירה את בעלה בחוץ? וואלה! סלבס פוטוגנית

מדינת ישראל מציינת היום את יום המשפחה ובזמן שמשפחות ממוצעות יזכו לציור מקסים שהילדים יביאו מהגן וייזרק אחרי שהם ילכו לישון, כמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצה החליטו לחלוק תמונות מרגשות של האהובים שלהם.

פוליטיקה וממשל: הראל סקעת ועידן רול

הראל סקעת יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
הראל סקעת יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

סקעת פרסם מונה משפחתית יחד עם הילדים ארי ואיסלה וכתב "יום משפחה שמח! לכו תטרפו את האהובים שלכם בנשיקות!". גם רול העלה תמונה והוסיף "התעוררתי הבוקר עם ראש טרוד במלא דברים. עומס בעבודה, עייפות מלילות לבנים, חוסר חיבה כללי לחורף. ואז קיבלתי הודעה מהראל שכתב לי יום משפחה שמח והכל השתנה. הקמנו משפחה מדהימה. ובשנה החולפת הפכנו ברוך השם למשפחה של ארבעה! הם האושר שלי, המנוע שלי והמוטיבציה שלי להשתפר כל יום, למענם. יום משפחה שמח לכולם וכמובן למשפחה הפרטית שלי".

שושלת: ניקול ראידמן

ניקול ראידמן יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

המעושרת המאושרת חלקה תמונה משפחתית ומקצועית במיוחד עם ילדיה ניקול וריצ'י וכתבה "יום המשפחה שמח לכולם! תעניקו אהבה ותשומת לב אחד לשני כל השנה, תכבדו ותזכרו להגיד תמיד מילה טוב ולתת חיבוק כל השנה. משפחה זה הנכס הכי גדול שיש לנו בחיים. לנו יש משפחה קטנה אבל אוהבת, אנחנו חברים הכי טובים. בעזרת השם שנה הבאה נחגוג את יום המשפחה עם משפחה יותר מורכבת".

מישהו חסר: קורין גדעון

קורין גדעון יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

קורין גדעון, האישה והחלון, העלתה תמונה משפחתית יחד עם הוריה ובתה הקטנה אלונה, שהתעוררה משינה ולא הבינה מה פשר השמחה. מי שבלט בחסרונו היה בעלה חילי, והמדור ממתין להסברים.

מכל קצוות תבל: עברי לידר

עברי לידר יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
עברי לידר יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

המויקאי המוכשר העלה תמונה עם בן הזוג יונתן והבן אלבי וכתב על סוגים שונים של משפחות. "משפחה יש רק אחת? מי אמר?! יש מלא משפחות וכולן מיוחדות וגם אם זה דורש אומץ להעז בבחירות, לטוס חצי עולם או לגשר בין שני עולמות, לכל המשפחות מגיע להיות משפחות. לכל המשפחות באשר הן - יום המשפחה שמח!"

בצל הקורונה: שירי מימון

שירי מימון יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
שירי מימון יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת הנהדרת העלתה תמונה של בעלה יוני ושני בניהם והתייחסה לתקופה המורכבת שכולנו עוברים כעת. "יום משפחה שמח! בתקווה שאת יום המשפחה בשנה הבאה נחגוג בשמחה ולא בבידוד. העיקר שאנחנו יחד, בריאות לכולם!"

החברות הכי טובות: אדל בספלוב

אדל בספלוב יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בספלוב בחרה להעלות תמונה ביתית עם שייה הקטנה והוסיפה את הכיתוב "יום המשפחה שמח אהבת חיי שלי". כמו במקרה של קורין גדעון, גם כאן הבעל היה חסר. מאץ', איפה אתה?

רחוק מהעין: שרית פולק

שרית פולק יום המשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
שרית פולק יום המשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים סטטיק שוהה בארצות הברית לצורך קידום הקריירה הבינלאומית שלו ושל בן אל תבורי. אשתו שרית פולק, שנשארה בארץ, לא שכחה לאחל לאהובה ולבני משפחה נוספים יום משפחה שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully