וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יפה מספיק": מדוע מיס USA שמה קץ לחייה?

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 9:41

צ'סלי קרייסט, שקטפה את התואר הנכסף בשנת 2019, כתבה לפני חודשים ספורים מאמר בו סיפרה שנפלה קורבן לבריונות ברשת בגלל המראה החיצוני שלה. וואלה! סלבס מוחקת

צ'סלי קרייסט. אינסטגרם, צילום מסך
טרגדיה. צ'סלי קרייסט/צילום מסך, אינסטגרם

צ'סלי קרייסט (30), שקטפה את המקום הראשון בתחרות מיס USA שמה קץ לחייה בסוף השבוע האחרון לאחר שקפצה מהקומה ה-29 בבניין בו התגוררה בניו יורק. למרות שהותירה אחריה מכתב, קרייסט לא הסבירה מה עומד מאחורי הבחירה שעשתה, אולם אמירות שקדמו למותה עשויות לשפוך אור על הטרגדיה הנוראית.

ה"סאן" הבריטי דיווח שבחודש מרץ האחרון, כתבה קרייסט מאמר דעה בו סיפרה שנפלה קורבן לבריונות ברשת. לדבריה, היא הותקפה על בסיס המראה החיצוני שלה, שלא עמד בקנה אחד עם סטנדרט היופי המקובל בתחרויות מסוג זה.

צ'סלי קרייסט. אינסטגרם, צילום מסך
אבדה גדולה/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא יכולה לומר לכם כמה פעמים מחקתי תגובות שהופיעו ברשתות החברתיות שלי. אנשים פרסמו אימוג'י מקיא ועלבונות, כתבו שאני לא יפה מספיק כדי להיות מיס USA ושהגזרה השרירית שלי מזכירה גוף של גבר.

בקרוב אהיה בת 30 וזו תזכורת אכזרית לכך שאני נמצאת במירוץ נגד הזמן, ולא מצליחה לעמוד בציפיות שהחברה מציבה לי. עבדתי המון, שחקתי את עצמי עד שאושפזתי לשמונה ימים ואז קיבלתי פרספקטיבה חדשה על החיים. החברה אף פעם לא התייחסה יפה לזקנה, בטח שלא לנשים שמזדקנות".

בנוסף, צ'סלי השוותה את המראה החיצוני שלה לזה של חברותיה לתחרות, שהסתובבו בשיער מוחלק וגזרה דקיקה. לדבריה, לאנשים היה קשה לקבל את השרירים ורעמת התלתלים המרהיבים בהם התהדרה.

עוד בוואלה!

תקרית דיפלומטית: נטלי דדון נשדדה במהלך חופשה

לכתבה המלאה
צלסי קרייסט. אינסטגרם, צילום מסך
הייתה אהובה ואמיצה/צילום מסך, אינסטגרם

בדירתה של קרייסט נמצא מכתב, הוא הורישה את כל רכושה לאימא שלה. "האור הגדול שלה ימשיך להאיר ולהוות השראה לאחרים. היא הייתה אכפתית, היא אהבה, צחקה וזהרה. הוריה, אחיה, חבריה ועמיתיה יודעים שנוכחותה תמשיך להתקיים", מסרה המשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • אובדנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully