וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה המבאסת של יעל בר זוהר: "אני צריכה ללמוד לשחרר"

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 11:17

הכוכבת, שנמצאת בעיצומה של תקופה עמוסה מאוד בחייה, גילתה שהיא חיובית לנגיף הקורונה רגע לפני אירוע חשוב וסוף שבוע מלא בחגיגות. וואלה! סלבס תזמון גרוע

יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
בחורה חיובית. יעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבי הביצה ממשיכים להידבק בנגיף הקורונה, אבל הפעם מדובר בהדבקה מבאסת במיוחד. יעל בר זוהר, שנמצאת בתקופה עמוסה מאוד, הייתה אמורה להגיע הבוקר (ה') לאירוע של מותג הטיפוח vichy. הכוכבת התעוררה בבוקר עם כאב גרון חשוד ובדיקת אנטיגן חשפה את הסיבה: קורונה.

"כל מי שסביבי יודע כמה נזהרתי. הסתובבתי בבית עם מסכה, חיבקתי לילדים את הרגליים כי הם חשופים במסגרות שלהם, הסתובבתי עם שתי מסכות ובכל זאת קמתי עם כאב גרון. בדקתי את עצמי והתוצאה יצאה חיובית. בדקתי שוב - חיובי.

מה שאני צריכה ללמוד זה כנראה לשחרר, אפילו שמרגישה כרגע שהשיר "היא רק רוצה לרקוד" נכתב עלי. זו תזכורת לזה שאנחנו לא שולטים בהכל, ויש רגעים שצריך לקבל את המציאות. רק בריאות", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.

בסוף השבוע הקרוב תחגוג בר זוהר את יום הולדתה, והחופשה אליה הייתה אמורה לצאת עם בעלה, גיא זו-ארץ בוטלה גם היא כך שאם רציתם לנפוש בסופ"ש - יש חדר שהתפנה עכשיו.

אם כל הביטולים האלה לא מספיק מבאסים, יעל תצטרך לקחת פסק זמן מהחזרות לתכנית "רוקדים עם כוכבים", שהפכה למעשה לרוקדים עם נגיפים לאחר שמספר רקדנים ומתמודדים, בהם עדן פינס, נדבקו בקורונה.

וואלה! סלבס חושבת שאפשר להמיר את החזרות לזום, אבל זו רק דעתה הלא מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully