וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יו הפנר צילם שפנפנות פלייבוי מקיימות יחסי מין ללא ידיעתן"

25.1.2022 / 11:29

סדרה דוקומנטרית חדשה חשפה צדדים אפלים באחוזה המפורסמת של מייסד המגזין המנוח. בין היתר, נטען כי הוא אהב "מין חייתי שגובל בסנאף" והחיים לצידו הזכירו חברות בכת. וואלה! סלבס לא נופלת מהכסא

פמלה אנדרסון ויו הפנר בחגיגות 50 שנה למגזין פלייבוי, דצמבר 2003. Photo by Peter Krame, GettyImages
מישהו מופתע? יו הפנר ופמלה אנדרסון/GettyImages, Photo by Peter Krame

השנה היא 2022 ובמבט לאחור, קשה להבין איך קונספט חולה כמו אחוזת פלייבוי היה קיים. בדיעבד, מיתוג נשים כשפנפנות ושיווקן ככלי לקיום יחסי מין בתוך קומונה מוזרה עם בעלים קשיש, נראית כמו חלום בלהות.

סדרה דוקומנטרית חדשה בת עשרה פרקים חשפה שזה אכן היה המקרה, והנשים שחיו באחוזה של הפנר נפלו קורבן לניצול מיני נוראי. סונדרה תאודור, שהייתה אחת מבנות הזוג של הפנר, סיפרה שהוא נהג לצלם את הנשים מקיימות יחסי מין ללא ידיעתן. לדבריה, הוא לא צילם רק את הנשים, אלא שורה ארוכה של סלבריטאים שהגיעו למקום כדי לצרוך שירותי מין.

"הוא היה טורף מיניתי. ראיתי אותו וראיתי מאות בנות שהגיעו רעננות ומלאות חיים, ועזבו עייפות וחבוטות. הוא חשף אותי לסמים. לא שתיתי אלכוהול ולא צרכתי סמים לפני שהגעתי לאחוזה, ובערב הראשון שלי שם קיבלתי שמפניה. הסמים הגיעו מיד אחרי והייתי קטינה באותו הזמן", סיפרה תאודור.

ג'סטין טימברלייק, יו הפנר. GettyImages
צולם? ג'סטין טימברלייק והפנר/GettyImages

תאודור סיפרה שהתעמתה עם הפנר על הצילומים והוא הודה בפניה שהוא מעדיף מין חייתי ואלים, כזה שגובל בסנאף. במקרה אחר, סיפרה, הוא הכריח שחקנית פורנו לבצע מעשה מיני בכלב. "הוא היה שיכור מכוח ונהנה להשפיל את הבנות", אמרה.

בקטע אחר מהסדרה מספרת השפנפנה בדימוס הולי מדיסון על המגורים באחוזה. "כולנו חונכנו להאמין שהוא בחור טוב, שכל מה שאומרים עליו לא נכון ושיש לו לב טוב. הייתה תחושה של כת כי נותקנו לחלוטין מהעולם החיצון. הייתה לנו שעת עוצר, עודדו אותנו לא להביא חברים לאחוזה ואסור היה לנו לעזוב את המקום, אלא אם היה מדובר בעניין משפחתי".

מדיסון סיפרה שבשבועות הראשונים בהם שהתה באחוזה עבדה בתור מלצרית, אולם אולצה להתפטר כי הפנר קינא. לדבריה, היא החלה לקבל דמי כיס כדי שלא תצטרך לעזוב את המקום ולמצוא הכנסה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפנר הלך לעולמו בשנת 2017 וכוכבות רבות, בהן קים קרדשיאן, ספדו לו והודו על הזכות להכיר אותו. עם זאת, פחות מחודש אחרי מותו, הנשים שחיו באחוזה החלו לדבר בפומבי על תנאי המחייה הקשים וההתעללות הפסיכולוגית והמינית שספגו במקום.

וואלה! סלבס מתנגדת לאחוזות כי אף פעם לא קורים בהן דברים טובים ובכלל, מה רע בדירת מרתף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully