וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בביצה: שני הכוכבים הגדולים שמנהלים רומנים סוערים

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 11:56

בשבועות האחרונים תעשיית הבידור המקומית מתמודדת עם שתי שמועות, במרכזן עומדים גבר ואישה מפורסמים שמנהלים מערכות יחסים לא שגרתיות בלשון המעטה. וואלה! סלבס ליברלית

בזמן שבחוץ משתוללת סופה של ממש, גם העניינים בביצה המקומית סוערים במיוחד ובשבועות האחרונים מסתובבות שתי שמועות שנוגעות לשני אנשים שונים שכולם, אבל כולם מכירים. אין קשר בין האנשים ושני המקרים, ומדובר בשתי פרשיות שונות לחלוטין. שונות, אבל מעניינות ומפתיעות מאוד.

האישה שלנו מככבת בתכנית טלוויזיה נצפית ופופולארית, ויש לה רזומה מקצועי נאה. היא הייתה נשואה מספר שנים, הביאה ילדים לעולם והתגרשה באופן פומבי מאוד. לאחרונה, היא החלה לנהל מערכת יחסים עם אישה. השתיים היו חברות קרובות, אבל החליטו לעשות ניקי גולדשטיין ואייל שלום והן מאוהבות עד מעל הראש, למרות שאם תשאלו אותה - היא תכחיש.

בגידה. ShutterStock
רחש בחש בכל מקום/ShutterStock

הסיפור השני עוסק בגבר מוכר. הוא מוזיקאי נערץ, שמנהל חיי משפחה שגרתיים ואפילו משעממים. כלומר, הם היו כאלה, עד שהוא גילה שאשתו מנהלת רומן עם החברה הכי טובה שלה.

במקום להתגרש ולעשות דרמה, בני הזוג החליטו שהגבר יצטרף למשולש הרומנטי. מי שפחות התחבר לקונספט הוא בעלה של המאהבת, והמצב ביניהם ראה ימים יפים יותר.

כאמור, אין קשר בין המקרים, אבל וואלה! סלבס חשבה שתרצו לדעת מה קורה בחדרי חדרים. כזו היא, נשמה טובה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully