וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי יצפאן על יגאל שילון: "בכיתי, הוא חלק משמעותי מהחיים שלי"

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 13:50

הקומיקאי האהוב שעבד עם שילון במסך שנים רבות סיפר לוואלה! סלבס על התחושות שעלו בו לאחר שצפה בסרט שחשף לאן שילון נעלם. גם ציפי שביט הגיבה, ואמרה: "אם קודם הערצתי אותך - עכשיו אני קדה לך"

מתוך "לאן נעלם יגאל שילון", קשת 12. קשת 12, צילום מסך
חד כתער. יגאל שילון/צילום מסך, קשת 12

אמש (א') שודר סרט הדוקו שחשף את מצבו הרפואי של יגאל שילון, שנעלם מהרדאר התקשורתי לפני כשנתיים. שילון חשף כי הפך למשותק בעקבות נפילה בביתו, וחברים וקולגות שאסף לאורך השנים מיהרו להגיב.

אלי יצפאן עבד עם שילון במשך שנים ארוכות והשניים שיתפו פעולה בתכנית המיתולוגית "פספוסים". בשיחה עם וואלה! סלבס, חשף יצפאן את התחושות והמחשבות שעלו בו לאחר שצפה בסרט התיעודי.

אלי יצפאן. ניר פקין
התרגש. אלי יצפאן/ניר פקין

"ישבתי עם הילדים וראינו את הסרט. בכיתי. הוא חלק משמעותי מהחיים שלי, עבדנו יחד 11 שנים. גם אם לא היינו בקשר על בסיס יומי, למשפחה הזאת יש מקום ענק בלב שלי ויגאל הוא עוגן בקריירה המקצועית שלי.

כתבתי לו שזה היה סרט מרגש, מצחיק ומסקרן. צריך המון כוח לעשות סרט כזה. בדרך כלל באירועים כאלה, אנשים נותנים לגל לעבור וחוזרים לחיים עד כמה שאפשר. במקרה הזה, הוא אמר "אני רוצה לעשות סרט".

יש בזה משהו מקסים ואצילי, להביא את המקום הכי קשה שלו ולהראות אותו מול כולם. יש לו זיכרון מושלם, הוא זוכר כל מתיחה ומתיחה . הוא בן אדם חזק, לא מחפש רחמים והעיקר שהראש עובד פצצה!"

עוד בוואלה!

אימונים ונהנים: אסף גרניט ממשיך להדהים אותנו

לכתבה המלאה
ציפי שביט יגאל שילון/מערכת וואלה!

גם ציפי שביט, חברתו הקרובה של שילון, הגיבה לסרט המטלטל. "יגאל'ה, זה תפס אותי לא מוכנה. חצי לילה לא ישנתי בגללך, אבל אם קודם אהבתי אותך - עכשיו התאהבתי בך. אם קודם הערצתי אותך - עכשיו אני קדה לך, קידה גדולה של אהבה. אין כמוך, אין עליך. איזה מלך, איזה ראש, איזו משפחה. אין לי מילים. רגע לפני שאני בוכה - תהיה בריא ותרגיש טוב".

גם עפר שכטר, שעבד עם שילון על התכנית "אמבוש", לא נשאר אדיש למצבו ושלח תגובה. "יגאל היקר והאהוב, האיש שלימד אותי כל מה שאני יודע על מתיחות. זה לא סוד שבתחילת הדרך היו לנו קצת חיכוכים, אבל מצאנו את הדרך לעבוד יחד, לכבד אחד את השני וללמוד המון אחד על השני".

עפר שכטר יגאל שילון/מערכת וואלה!

"העברת הלאה את הידע העצום שלך והוא יקר מפז. הצטערתי לשמוע על הנפילה שלך והמצב שלך. שלחתי לך אהבה באופן פרטי, אבל אני רוצה לשלוח לך אהבה וחיזוקים גם כאן ולהזכיר לך שהנשק הסודי שלך תמיד היה לא הגוף שלך, אלא השכל החריף שלך.

יש לך יכולת להמציא, דימיון מטורף, שטותניקיות וילדותיות אך גם בגרות והבנה. תזכרו שהדבר הזה עדיין נמצא בחזקתך וזה היהלום האמיתי שלך. אוהב אותך וכאן בשבילך תמיד".

וואלה! סלבס מאחלת ליגאל שילון רפואה שלמה ומקווה לראות אותו שוב באור הזרקורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי יצפאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully