וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומים, עזיבה ושמועות: מה קורה בעולמן של המשפיעניות החרדיות?

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 10:51

בחודשים האחרונים החלו צילומים לסדרת דוקו ריאליטי חדשה שתעקוב אחר מעלליהן של משפיעניות מהמגזר החרדי, ואם חשבתם שהעולם שלהם נטול דרמות - תחשבו שוב. אז מה קרה שם ולמה אחת המשתתפות פרשה? וואלה! פרסום ראשון

ננה הלפרין. פייסבוק, צילום מסך
פורשת. ננה הלפרין/צילום מסך, פייסבוק

בשנים האחרונות עולמות התוכן של משפיעניות מהמגזר החרדי הפכו לנגישים ופופלאריים מאוד, ותכנית ריאליטי בכיכובן הייתה עניין של זמן בלבד. ואכן, HOT הרימו את הכפפה והחלו לצלם את "בנות ברק", שתעקוב אחרי חמש נשים מצליחות מהמגזר, ביניהן הבלוגרית המוכרת ננה הלפרין.

הצילומים החלו, ובזמן שהמשתתפות האחרות אסתי סוקולובסקי, סימי הרשקופ, עופרה שמעוני ויעל זילברמן עובדות במרץ, הלפרין החליטה לעזוב את הסדרה. מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שההחלטה הדרמטית הגיעה בעקבות לא מעט ביקורת שננה סופגת ברחוב החרדי.

ננה הלפרין. פייסבוק, צילום מסך
בחרדי חרדים/צילום מסך, פייסבוק

על פי מקורבים להלפרין ולהפקה, נערכו מספר פגישות בין הצדדים שכללו עורכי דין, אבל הם לא הצליחו להגיע לעמק השווה וננה החליטה לשבור את הכלים ולעזוב את התכנית, דבר שלא נהוג לעשות בתעשיית הבידור, בטח שלא אחרי שהצילומים התחילו.

יוני פארן, יוצר ומפיק התכנית מסר בתגובה: "אנחנו שמחים על ההתעניינות בסדרה המסקרנת והחדשנית. בשלב זה הצילומים מתקיימים כרגיל ברוך ה'".

ננה הלפרין בחרה שלא להגיב לידיעה זו.

וואלה! סלבס תמיד רצתה להתחזק ובחרה במודל של יום בשבוע, ממש כמו עדן פינס.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully