וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרחחית מפונקת!": בריטני ספירס פתחה על אחותה

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 13:29

הכוכבת השתמשה בחשבון האינסטגרם שלה כדי להתנגח בג'יימי לין ספירס, שהתארחה בפודקאסט וסיפרה על החיים לצד בריטני המעורערת. וואלה! סלבס דם סמיך ממים

ג'יימי לין ספירס. Kevork Djansezian, AP
אין בושה. ג'יימי לין ספירס/AP, Kevork Djansezian

בריטני ספירס אמנם השתחררה מהאפוטרופסות, אבל הקשרים המשפחתיים המעורערים ממשיכים להעסיק אותה. הכוכבת כתבה אתמול (ד') פוסט מלא שנאה כלפי אחותה הקטנה ג'יימי לין, אולם הספיקה למחוק אותו.

הסכסוך המתוקשר החל לאחר שג'יימי לין השתתפה בפודקאסט ושיתפה בחייה לצד בריטני בתקופות טובות - וגם כאלה שפחות. בין היתר, סיפרה האחות שבריטני אחזה בסכין בזמן שהשתיים שהו יחד בחדר נעול וסיפרה שספירס הצייעה לקנות לאימא שלהן בית - בתמורה לזה שתתגרש מאביהן.

"במבט לאחור, זה היה דבר מוזר לעשות", אמרה ג'יימי לין. "זה פשוט נראה מוזר שהיא הציעה לה בית בתמורה לגירושים. למה את מעניקה לילדה שלך כזה כוח?"

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
אין רגע דל/צילום מסך, אינסטגרם

בריטני הגיבה בחריפות לדברי אחותה וכתבה "פרחחית אנוכית! עכשיו את אומרת שזה היה דבר מוזר ומטומטם, אבל אימא הייתה כל כך גאה. לכי להזדיין, ג'יימי לין. את מלאה בשנאה ומגיע לי הרבה יותר מזה. אימא הייתה צריכה להפליק לך, אבל היא ספגה וספגה בדיוק כמו שאני עשיתי. היא העריצה אותך".

בריאיון, סיפרה ג'יימי לין על הפרידה של בריטני וג'סטין טימברלייק, וגם כאן הייתה לזמרת תגובה מפתיעה. "את דחית אותי כשהייתי צריכה אותך. הגעתי הביתה ואת והחברים שלך לא חשבתם שאני מגניבה מספיק עבורכם. צבעתם את השיער שלכם כדי להיראות כמו כריסטינה אגילרה!".

וואלה! סלבס צבעה את השיער כדי להיראות כמו האחיות יוספי, אבל זה לא צלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully