וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי ג'וס ווידון מכחיש שאיים על גל גדות: "היא לא הבינה אותי"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:20

ווידון התראיין והתייחס לראשונה לטענות שהעלתה גדות, לפיהן הוא איים על הקריירה שלה על הסט של "ליגת הצדק". לדבריו, השחקנית לא הבינה אותו כיוון ש"אנגלית היא לא שפת האם שלה". וואלה! סלבס מילונית

גל גדות ג'וס ווידון. GettyImages, AP
ליגת החוסר צדק, לא ככה? גל גדות וג'וס ווידון/AP, GettyImages

הבמאי ג'וס ווידון, שעבד עם גל גדות בסרט "ליגת הצדק" העניק ריאיון ל"ניו יורק מגזין" והגיב לראשונה לטענות שעלו על התנהלותו כלפי השחקנית.

בריאין ווידון אמר שלא איים על הקריירה של גדות: "אני לא מאיים על אנשים. מי עושה את זה? יש לי נטייה להתחכם בצורת הדיבור שלי והיא לא הבינה אותי". הבמאי הוסיף כי השחקנית ביקשה לחתוך סצנות שלא אהבה, והוא אמר שכדי שזה יקרה, היא תיאלץ לקשור אותו למסילת רכבת כי הסצנות ירדו על גופתו המתה. לדבריו, היא לא הבינה אותו כמו שצריך ופירשה את דבריו כאיום.

גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
הכי וונדר וומן/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש אפריל האחרון פורסם ב"הוליווד ריפורטר" תחקיר אודות ווידון. על פי עדים שהיו על סט הצילומים של הסרט, המריבה בין השניים החלה לאחר שגדות התבקשה להקליט שורות שלא אהבה. על פי התחקיר, ווידון אמר שנמאס לו מגדות ואיים שיוציא אותה מטומטמת בסרט. בנוסף, סיפרה גדות בריאיון כי הבמאי איים ש"יאמלל את הקריירה שלה". בתגובה לדבריו של הבמאי, גדות אמרה שהבינה אותו באופן מושלם.

וואלה! סלבס יודעת שמי שמאיים על גל גדות מאיים למעשה על המדינה כולה, ממש כמו איראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully