וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקה אותה: הדוגמנית הישראלית שקטפה קמפיין עולמי לארמני

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 15:23

הדוגמנית הרותחת מאי תגר הצליחה לסמן וי על קמפיין ענק לבית האופנה האיטלקי ותטוס לצילומים שיתקיימו במולדות הפסטה והפיצה. כמה כסף היא תקבל עבור התענוג? וואלה! סלבס מרשרשים

שמה של מאי תגר פחות מוכר בקרב הציבור הישראלי, אבל מדובר באחת הדוגמניות המצליחות והעסוקות ביותר שיצאו מישראל. אחרי שצעדה על מסלולי התצוגה של קרולינה הררה ובוטגה ונטה והצטלמה לקמפיינים של אסתי לאודר וטופשופ, הגיע הדבר הגדול הבא.

לוואלה! סלבס נודע כי תגר קטפה עבודה נחשקת במיוחד ותככב בקמפיין העולמי של ארמני. תגר תטוס לצילומים, שיתקיימו באיטליה ותשלשל לכיסה לא פחות מ-200 אלף שקלים חדשים.

בחודש שעבר שמה של תגר עלה לכותרות בנסיבות פחות משמחות: לאחר שפרשת משה חוגג התפרסמה, החלו לרוץ בקבוצות שונות רשימות מזוייפות עם שמות של דוגמניות. שמה של מאי שורבב לאחת מהרשימות והיא החליטה להגיב על כך.

"בימים האחרונים רצות כל מיני הודעות בווצאפ. אני לא יודעת מי הפיץ את ההודעות האלה ובחר להכניס את השם שלי. בהתחלה לא רציתי להתייחס ולתת במה לשמועות, אבל אני לא מוכנה ששמי יקשר לפרשה שאין לי קשר אליה. כל החברים, המשפחה והסובבים אותי יודעים שמדובר בשקרים נבזיים שאין להם שום קשר למציאות".

וואלה! סלבס לא יכולה לטוס לאיטליה אחרי הביקור האחרון שלה, אז סיימה את מלאי הטירמיסו במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully