וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פיט וקים: נשים מבוגרות וגברים צעירים הם הטרנד החדש בהוליווד

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 12:15

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה הוליוודית מרעננת במיוחד, במסגרתה נשים החלו לנהל מערכות יחסים עם צעירים מהם - תענוג שהיה שמור רק לגברים. אז בין מי למי מפריד עשור שלם והאם הגיל הוא זה שהוביל למגזיט? וואלה! סלבס תעודת זהות

כל כך הרבה מדובר על הסטנדרט הכפול של נשים שמתבגרות, לעומת גברים שרק הולכים ומשתבחים. משום מה זה נראה כאילו נשים אמורות להיות בנות 25 לנצח, בזמן שלגברים מותר לחגוג בכל גיל. תשאלו את ליאונרדו דיקפריו, שכבר מעל שני עשורים מחליף חברה כמה חודשים אחרי יום הולדת ה-25 שלה, ומצטייד בדגם חדש בגיל 22-23, רק כדי להחליף שוב בתוך 3 שנים. מעצבן? מאוד. לא פייר? לגמרי. אמיתי וקורה גם בעולם פוסט מי טו? לצערנו כן.

הבדל גילאים, משמעותי ככל שיהיה, נחשב לנורמלי כשהוא לטובת הגבר. הבדל לטובת האישה עדיין גורם לאנשים להרים גבה, אבל יש חדשות טובות.

מתברר שיש נשים שלא נכנעות לסטטיסטיקה ואפילו מנצחות את השיטה. לא רק שהן לא רודפות אחרי הנעורים, הן מקבלות את הגיל באהבה ומתחברות לגברים צעירים מהן - לא בשנה או שנתיים אלא בעשור ויותר. הן נראות טוב יותר מאי פעם ומספרות על זוגיות קלילה וכיפית עם גבר שמעריץ אותן. רוצים הוכחות? קבלו את הזוגות בהם הקוגריות שולטות.

סיפור מהאגדות: פריאנקה צ'ופרה (39) וניק ג'ונאס (29)

פריאנקה צ'ופרה, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
פריאנקה צ'ופרה, טקס פרסי האופנה הבריטי/GettyImages

ניק ג'ונאס, הלוהט מבין שלישיית האחים המזמרתו. התחתן עם פריאנקה צ'ופרה, שהיתה לפני מיס עולם לפני 20 שנה ומאז מטפחת קריירת משחק מקרטעת. אם לשפוט לפי התמונות, היא נראית מאושרת מתמיד לצידו של ג'ונאס, שקטן ממנה בעשר שנים.

זה לגמרי נראה שהשניים האלו מאוהבים מתמיד - פריאנקה משתתפת בקליפים של האחים ג'ונאס יחד עם הגיסות שלה, סופי טרנר (סאנסה ממשחקי הכס שנשואה לג'ו) ודניאל, אישתו של קווין. ניק משתפך על האהבה שלו אליה בכל תוכנית אירוח - ואם זה לא מעורר קנאה, אז אנחנו לא יודעים מה כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שירים ושערים: שאקירה (43) וג'רארד פיקה (33)

ג'רארד פיקה עם בת זוגו שאקירה. David Ramos, GettyImages
ג'רארד פיקה עם בת זוגו שאקירה/GettyImages, David Ramos

נכון שהיא נראית בדיוק כמו שנראתה כשהיא שרה על הירכיים שלה, אבל אולי זה סוד הקסם של שאקירה - העובדה שג'רארד פיקה, בעלה ואבי שני ילדיה, קטן ממנה בעשר שנים. השניים האלו מטפחים זוגיות ארוכת שנים וזה נראה שהפרש הגילאים לא מפריע להם, בטח לא כשהיא מעודדות אותו מהיציע, לבושה בחולצה של נבחרת ברצלונה.

בחדרי חדרים: אווה מנדז (54) וראיין גוסלינג (39)

ריאן גוסלינג, אווה מנדז. GettyImages
ריאן גוסלינג, אווה מנדז/GettyImages

אווה מנדז היא עדיין אחת הנשים הלוהטות בהוליווד, ושמה נקשר לא פעם לשמות של שחקנים מצליחים, אבל העולם כולו הופתע לגלות שבן זוגה משנת 2011 הוא לא אחר מאשר אחד הגברים הנחשקים בעולם - ראיין גוסלינג, שגם קטן ממנה בשש שנים.

הם נפגשו על סט של סרט שצילמו יחד ומאז הספיקו להביא לעולם שתי בנות, כשעל שני ההריונות שמרו בסוד מהתקשורת עד לחודש השמיני. היום הם שומרים על החיים הפרטיים שלהם בשקט וחיים רחוק מאור הזרקורים, דבר שגורם לנשמות טובות לפקפק בקיומה של מערכת היחסים הזו.

המאמאג'ר: קריס ג'נר (65) וקורי גאמבל (41)

קריס ג'נר. GettyImages
קריס ג'נר/GettyImages

אם מישהו תהה מדוע בנות משפחת קרדשיאן נוהגות לבחור בני זוג צעירים, התשובה נמצאת בראש הפירמידה: קריס ג'נר מתחזקת מערכת יחסים עם קורי גאמבל, שקטן ממנה ב-24 שנים עוד משנת 2014, כך שנראה שמדובר לגמרי בטרנד שכולן צריכות לנסות לפחות פעם אחת.

למקרה ששכחתם, קורטני היתה גדולה מסקוט דיסיק בארבע שנים וקלואי גדולה מטריסטן תומפסון בשבע שנים (לא שזה עבד לה יותר מדי).

ריבאונד המאה: קים קרדשיאן (41) ופיט דיווידסון (28)

קים קרדשיאן פיט דיווידסון. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן פיט דיווידסון/צילום מסך, אינסטגרם

והנה הסיבה לשמה התכנסנו: גם קים קרדשיאן הבינה שהנשים ברשימה מבינות משהו שהעולם מפספס, וקפצה על רכבת הגברים הצעירים עם הקומיקאי פיט דיווידסון. ההלם הגדול בזוגיות הזו לא באמת היה הפרש הגלאים של השניים, כי קרדשיאן כבר מזמן מיצבה את עצמה כאוואטר ללא גיל.

מה שהפיל אותנו מהכיסא היה המעבר החד מראפר מטורלל וחובב אופנה לקומיקאי מניו ג'רזי שלובש פלאנל. מצד שני, כל מה שקים עושה הופך לטרנד בינלאומי, אז אולי כולנו צריכות להתחיל לפזול לעבר הסטלנים המצחיקים שבדיוק חזר מהודו.

גיל ותרגיל: מייגן מרקל (40) והנסיך הארי (37)

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages

כל כך הרבה נכתב על הארי ומייגן - החל מהיותה גרושה ובצבע עור שלא מתאים לארמון המלוכה ועד כל השערוריות שהשניים האלו מספקים לנו, בין אם על הכיסא של אופרה ווינפרי או פשוט מתוך כי הם חיים בלי להתחשב במוסכמות או בציפיות של העולם.

אולי העובדה שמייגן גדולה מהארי בשלוש שנים מהווה עוד גורם בדרך החוצה מתוך העולם שהוא נולד אליו, לעבר הוליווד, ריאיונות בתקשורת ועסקאות עתק עם נטפליקס.

דוגמנית ומוזיקאי: היידי קלום (48) וטום קאוליץ (31)

מצד אחד בא לנו להגיד שזו לא חוכמה להיראות מדהים ולהתחתן עם גבר שקטן ממך ב-17 שנים כשאת סופר מודל, אבל האמת היא שהיידי קלום נראית מדהים גם יחסית לדוגמניות צעירות בהרבה.

כשבוחנים את חשבון האינסטגרם שלה, רואים שהיא פיצחה את השיטה והנישואים לבעלה, מוזיקאי העבר והצלם בהווה פיט קאוליץ, הפיחו בה רוח נעורים שובבית. מילה להיידי מוואלה! סלבס: נעורים זה פאן ונחמד, אבל בחייאת היידי, אין סיבה ללכת עירומה בבית כשהילדים שלך שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully