וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סערת אסי עזר: מושיק גלאמין סופג קללות ואיומים

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 11:08

המגיש הביע תמיכה פומבית ביהודה נהרי, שסיפר כי הוטרד מינית לכאורה על ידי אסי עזר. בתוך שעות ספורות, ספג גלאמין תגובות קשות מאוד - ולא נשאר חייב. וואלה! סלבס משיבה מלחמה

מושיק גלאמין בטון. צילום מסך, צילום מסך
לא חוסך במילים. מושיק גלאמין/צילום מסך, צילום מסך

אתמול (ד') התפרסמה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי, שסיפר כי הוטרד מינית, לכאורה, על ידי אסי עזר במהלך פגישה מקצועית. העדות הכואבת עוררה סערה ציבורית וכמה מכוכבי הביצה המקומית הביעו את דעתם על החשיפה המטלטלת.

מושיק גלאמין הגיב באינסטגרם וכתב: "מזעזע. מבחיל. יהודה אתה מאוד אמיץ". הוא לא ידע מה מצפה לו אחרי התמיכה הפומבית שהביע בנהרי.

מושיק גלאמין. אינסטגרם, צילום מסך
מושיק גלאמין/צילום מסך, אינסטגרם

גלאמין העלה הבוקר (ה') סטורי וכתב מעט ממה שעבר עליו מאז שהגיב לפרשה. "וואי, כמה הודעות וטלפונים, קללות ואיומים. תבינו, אין לי קשר למקרה הזה. הוא מבאס אותי ומגעיל אותי, אבל אתם יותר מבאסים ומגעילים. איך אפשר לא להיות ער לגזענות שלכם?

אם זאת הייתה בחורה שמספרת כזה סיפור על במאי או על איש מבוגר שאתם לא מחבבים (ולא מכירים מהמסך), אף אחד לא היה נכנס בה ככה, אומר שהיא שקרנית ומתעלם מהעדות שלה. למה בגלל שמדובר בגבר ומישהו מפורסם ואהוב מקבל את התלונה, אפשר לרמוס אותו, להגיד שהוא שקרן ומחפש פרסום?

למה אתם חושבים שיש משהו חיובי בפרסום כזה? אף אחד לא רוצה להיות בכאלה כותרות. כנראה שזה חזק ממך, הצורך לחשוף משהו שמדיר שינה מעיניך".

עוד בוואלה!

בעקבות תחקיר וואלה!: הופעתו של אסי עזר בוטלה

לכתבה המלאה
אסי עזר, יהודה נהרי. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
טלטלה של ממש. אסי עזר ויהודה נהרי/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

לאחר החשיפה האמיצה, נהרי עצמו החל לקבל הודעות נאצה. גם הוא הגיב בחשבון האינסטגרם שלו וכתב
"אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת.

האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת נפגעות ונפגעים. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully