וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: האם פיט דיווידסון בגד בקים קרדשיאן עם מיילי סיירוס?

5.1.2022 / 11:04

עוקבים חדי עין שמו לב שכוכבת הריאליטי הסירה עוקב מהזמרת הפופולארית, שהנחתה אירוע חגיגי עם דיווידסון ואף העבירה לילה בביתו. מה קורה ביניהם? וואלה! סלבס משולש פראי

מיילי סיירוס פיט דיווידסון קים קרדשיאן. GettyImages, אינסטגרם, splash
מה קורה פה? מיילי סיירוס, פיט דיווידסון וקים קרדשיאן/splash, GettyImages, אינסטגרם

ניתן לומר בביטחון מלא שהזוגיות הביזארית בין קים קרדשיאן (41) לפיט דיווידסון (28) גרמה ללא מעט גבות להתרומם. מעבר לפער הגילאים בין השניים, קשה למצוא משהו במשותף: היא גרושה, אם לארבעה ילדים ואחת הנשים המחושבות ביותר בתעשיית הבידור. הוא נראה כמו אדם שמריח תמידית כמו מריחואנה.

בימים האחרונים התחילו לצוץ סדקים, שלא לומר תהומות במערכת היחסים של השניים. דיווידסון הנחה בערב השנה החדשה ספיישל טלוויזיוני עם מיילי סיירוס והשניים בילו זמן רב יחד בצילומים ובקידום המשדר.

בימים האחרונים עוקבים חדי עין הבחינו שקרדיאן הסירה עוקב מסיירוס, דבר שמעיד על מלחמת עולם בעידן בו אנו חיים. אז מה קורה שם?

אתר PageSix דיווח כי סיירוס ודיוודסון הגיעו לקדם את האירוע בתכניתו של ג'ימי פאלון ועזבו אותה יחד. "הם יצאו מהאולפן באיזור שמונה וחצי והגיעו לדירה של פיט לקראת עשר", סיפר מקורב לשניים.

אם זה לא מספיק, הבלוגר crazy days and nights רמז בצורה עבה מאוד שמדובר ביותר מיחסי ידידות בין השניים. "היא לא שומרת על דיסקרטיות בכל הנוגע למערכת היחסים ביניהם. היו ביניהם מספר סטוצים בשבועות האחרונים ולדעתה מערכת היחסים שהוא מנהל עם קים לא אמיתית".

מי שפחות התלהבה מהחיבור בין השניים היא קים עצמה, שכאמור הסירה עוקב בצעד קרדשיאן צפוי - תאשימי את האישה האחרת ולא את בן הזוג הסורר.

וואלה! סלבס חושבת שקים צריכה להפסיק לחפש מערכות יחסים בג'ימבורי, אבל זו דעתה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully