וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שתחיי לנצח": הוליווד נפרדת מבטי ווייט

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 15:47

מותה של השחקנית והקומיקאית בת ה-99 הותיר את הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד המומים וכואבים, ורבים מהם ניצלו את הרשתות החברתיות כדי להיפרד ממנה. וואלה! סלבס מתאבלת

יום הולדת לבטי ווייט. GettyImages
אחת לדור. בטי ווייט/GettyImages

השחקנית והקומיאית בטי ווייט הלכה אתמול (שישי) לעולמה, שבועיים וחצי בלבד לפני חגיגות יום הולדתה ה-100. למרות שמתה בשיבה טובה, לכתה של הכוכבת בערב השנה האזרחית החדשה הותיר את הוליווד המומה וכואבת.

השחקן ראיין ריינולדס העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של ווייט וכתב "העולם נראה אחרת עכשיו. היא הייתה יוצאת דופן והצליחה לחיות עד גיל מבוגר, אבל לא מבוגר מספיק. אנחנו אוהבים אותך, בטי".

גם השחקנית ויולה דיוויס ספדה לווייט: "לעזאזל, חשבתי שתחיי לנצח. מותך פער חור גדול בעולם, היית השראה לדורות שלמים. נוחי על משכבך בשלום, הרווחת את הכנפיים שלך ביושר".

עוד בוואלה!

השחקנית בטי ווייט הלכה לעולמה בגיל 99

לכתבה המלאה

השחקנית והקומיקאית קת'י גריפין כתבה ארוכות על ווייט בחשבון הטוויטר שלה. "בטי ווייט. איפה אתחיל? הכרתי אותה זמן רב, אבל פגשתי אותה בפעם הראשונה על סט הסדרה "סוף סוך סוזן" בסוף שנות ה-90. כולם התרגשו מאוד מהגעתה ותפסתי את החניה שלה בטעות. היא נכנסה וצעקה "איפה הכלבה הגינג'ית שגנבה את החניה שלי?". בום. חברות חדשה נולדה.

היא התייחסה אלי כאילו היינו חברות באותו המועדון, כאילו אנחנו שוות בעולם הנשים הקומיקאיות. היא הייתה מצחיקה, חדה, רגישה ונבונה. לא משנה כמה שנים כדור הארץ ימשיך להסתובב, תמיד תהיה בטי ווייט אחת".

ריס ווית'רספון בטקס גלובוס הזהב 2020. GettyImages
ריס ווית'רספון בטקס גלובוס הזהב 2020/GettyImages

ריס וויתרספון כתבה "הידיעה על לכתה של בטי העציבה אותי מאוד. הדמויות המגוונות שלה הכניסו כל כך הרבה אושר לחיי. תודה לך, בטי, על שגרמת לנו לצחוק".

"אל אלוהים. בגן עדן זכו בכוכבת חדשה שתחגוג איתם הלילה. אייקון, אגדה, פורצת דרך, קרן אור שבורכה בגאונות קומית, שמחה וצחוק שנמשכו 99 שנים. תודה לך על האומץ והנדיבות, נוחי על משכבך בשלום", כתבה קרי וושינגטון.

קונאן אובראיין כתב "שאלוהים יברך אותך, בטי ווייט. כמו שאימא שלי הייתה אומרת - היה לנו הרבה מזל שהיא הייתה חלק מחיינו".

הזמרת שר ספדה גם היא בחשבון הטוויטר שלה. "צפיתי בה בתכנית הטלוויזיה "החיים עם אליזבת" כשהייתי בת שבע. כשהיא הגיעה לתכנית סוני ושר, קיבלתי הזדמנות לספר לה על זה. הייתי נבוכה מאוד כי דמעתי והיא חיבקה אותי, ופתאום חזרתי להיות ילדה בת שבע. בטי היא אייקון אמיתי".

"היו לה חיים יוצאי דופן", כתבה אלן דג'נרס. "אני מודה על כל שניה שביליתי במחיצתה של בטי ווייט. אני שולחת אהבה למשפחתה וחבריה".

  • עוד באותו נושא:
  • בטי ווייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully