וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשוח ומחשוף: הכוכבים חוגגים את חג המולד

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 11:37

בנות משפחת קרדשיאן לא חסכו על קישוטים אבל ויתרו על מסיבה, ליזו הפכה לעץ אשוח חגיגי, מריה קארי הגזימה ומייגן מרקל והנסיך הארי חשפו לראשונה את בתם. וואלה! סלבס רודולף

בסוף השבוע האחרון ציינו ברחבי העולם את חג המולד בצורה נורמלית יחסית, אחרי שמגבלות הקורונה הקשו על קיום החגיגות המסורתיות בשנה שעברה. מיטב הכוכבים ההוליוודיים הוציאו מהמחסן את הקישוטים, עלו על תלבושות תואמות וציינו את הכריסמס כהלכתו. אז הכינו את ליקר הביצים (לא באמת, זה דוחה) ועמדו מתחת לדבקון כי אנחנו מתחילים!

ליזו גנבה את חג המולד

הזמרת ההורסת לא הסתפקה בקישוטים לבית, והחליטה להפוך את עצמה לעץ אשוח וגם למתנה. עם פוני בצבע ירוק זרחני, הכוכבת הפכה את הראש של לעץ חגיגי ומקושט. בסשן צילומים אחר, עשתה הסבה למתנה אנושית שכללה סרט אדום שכיסה בדיוק את המקומות הנכונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משפחת בקהאם? משפחת אדמס!

בני משפחת בקהאם התכנסו גם הם לספוג קצת אווירת חג, אבל הדרך בה בחרו לעשות זאת הייתה כל כך סטרילית שספק אם מישהו שמח שם. דיוויד בקהאם העלה תמונה של כל בני המשפחה כשברקע עץ מקושט. החיוכים המאולצים גרמו להם להיראות יותר כמו הגרסה העשירה של משפחת אדמס ופחות כמו אנשים ששמחים לבלות יחד.

ההיסטוריה חוזרת אצל בנות משפחת קרדשיאן

בשנים עברו, בנות המשפחה המדוברת נהגו לערוך מסיבות ענק שתועדו לפרטי פרטים בסרדת הריאליטי ובחשבונות האינסטגרם שלהן. עם פריצת הקורונה לחיינו הן הפסיקו עם המסיבות, או עם תמונות הכריסמס המסורתיות.

השנה הן חלקו תמונה משמימה של קים, קריס וקלואי וילדיהן שעלו על פיג'מות סקימס תואמות. כל אחות בנפרד העלתה תמונות של אאוטפיט נוצץ וקישוטים מעוררי קנאה, אבל מי שניצחה זו קריס, שהקליטה את מזמור החג ג'ינגל בלס ומי שליווה אותה בתופים הוא טראוויס בארקר, הארוס של קורטני.

מריה קארי ניצחה את כולם

השם המדובר ביותר בחג המולד הוא לא סנטה קלאוס, כי אם מריה קארי. האישה שיכולה לחיות לנצח מהתמלוגים של השיר "All I Want for Christmas Is You" העלתה שלל תמונות וסרטונים עמוסים בשמלות ערב אדומות, שלג ודואט לא פחות ממדהים שכלל את הכלבים שלה.

נעים להכיר: ליליבת דיאנה

הנסיך הארי ומייגן מרקל פרסמו תמונת חג משפחתית בה הציגו לראשונה את בתם בת החצי שנה, ליליבת דיאנה. עם כל הכבוד לתינוקת המתוקה או לזוג ההורים הבעייתיים, מי שגנב את ההצגה היה בנם הבכור של בני הזוג ארצ'י, שגדל וכבר מתהדר בבלורית ג'ינג'ית כמו של אביו. חבל שהנסיך פיליפ לא נמצא איתנו כדי לגלות מה צבע העור של הילד.

בילי אייליש חוגגת בצורה שפויה

מי שויתרה על גינונים של דיווה והחליטה לחגוג בצורה משפחתית ונורמלית היא בילי אייליש, שהעלתה סדרת תמונות מתוקה. הזמרת המצליחה חגגה בבית הוריה וחוץ מעץ אשוח וקישוטים מסורתיים, חלקה גם כלב בתחפושת שתספק את מד החמידות שלנו עד החורף הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully