וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר גברים, יותר פוטושופ: כרטיסי הכריסמס של משפחת קרדשיאן לאורך השנים

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 0:07

בנות משפחת קרדשיאן מתאספות בכל שנה כדי לצלם תמונה לכרטיס חג המולד המסורתי. גברים שמתחלפים בקצב מסחרר, ריטוש לא הגיוני שגובל בהונאה של ממש ובעיקר גלגולה של אימפריה: כל מה שלמדנו מהמסורת המשפחתית. וואלה! סלבס דבקון

משפחת קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
התמימות!/צילום מסך, אינסטגרם

איפוק אף פעם לא היה משהו שאפיין את משפחת קרדשיאן - לא במראה, לא בסגנון החיים ובטח שלא בדרמה שהמשפחה הזו מתמודדת עמה ומייצרת בעצמה, כמובן, אחרת על מה יתבסס הריאליטי המצליח? אפשר להבין למה המשפחה אוהבת כל כך את הטרנד שגורם כמעט לכל משפחה אמריקאית, בכל מעמד כלכלי, להגזים בענק: כרטיסי חג המולד.

המסורת הזו היא משהו שהאמריקאים לוקחים מאוד ברצינות. זו הדרך שלהם לתקשר עם בני משפחה מרוחקים, להשוויץ בשינויים שעברה המשפחה בשנה האחרונה עם תינוקות חדשים, ילדים שגדלים, בני זוג שמשתנים - הכל כדי להראות לכולם כמה החיים שלהם פוטוגניים ומושלמים - בערך כמו אינסטגרם, רק עם מצלמה על חצובה וסוודרים מכוערים.

אבל הקרדשיאנ'ז תמיד לקחו את זה צעד אחד קדימה ואפשר ללמוד המון ממה שהם רוצים שנבין מכל תמונה. אז קבלו את תמונות הכריסמס המובחרות של בני ובנות המשפחה במהלך השנים:

שנות ה-90: לזכר ימי התום

התמונה המשפחתית החמודה הזו צולמה אי שם בשנות ה-80 והיא כוללת את משפחת קרדשיאן המקורית, עוד לפני שהפכה לשבט והרבה לפני שהנשים בה הוכיחו שהן המין היפה, החכם, החזק והעשיר. מה שהפך אותנו לשלולית היה הכיתוב של קים: "התמונה הזו היא של הקרדשיאנ'ז המקוריים, כשההורים שלי היו נשואים והחיים שלנו היו מושלמים!".

כמה שנים אחרי שהתמונה צולמה, קריס ורוברט התגרשו הוא חלה ונפטר מסרטן, והמשפחה התחילה לגדול בקצב מסחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

2008: תחילתה של הגוזמה

גלוית הכריסמס הזו שהתפרסמה בשנת 2008, הגיעה בשנה שבה עלתה התוכנית של המשפחה וזו התמונה הראשונה שנראית מצולמת באופן מקצועי ומזכירה יותר הפקת מגזין ולא עוד צילום משפחתי מחויך.

נראה שבערך כאן הקרדשיאנ'ז התחילו להבין שלהיות סלב זו עבודה, ואם אין איזו דרמה טובה לפחות יש עוגן בדמות תמונה קצת מוזרה (למה קיילי על סולם?) שמבטיח שכולם ידברו עליהם לפחות פעם אחת בשנה. אם זו לא מסורת משפחתית, אז אנחנו לא יודעים מה כן.

2010: הנשים עוברות לפרונט

ככל שהזמן חלף, הקרדשיאנ'ז הבינו שתמונות הכריסמס יכולות להעביר מסרים אודות המשפחה, כך שחשוב לשים לב מי משתתף, מי נשאר מחוץ לפריים, ואפילו איפה כל אחד עומד.

בשנת 2010 קיילי וקנדל עדיין היו ילדות חמודות שלא ידעו איפה נמצאת מרפאת האסתטיקה הקרובה, "קיילי קוסמטיקס" לא היתה קיימת ובאופן כללי הן היו הדמויות הכי פחות מעניינות, שקיבלו מעט מאוד זמן מסך. העובדה שהשתיים נמצאות בפרונט של התמונה מראה לנו על הכוונה של המשפחה להפוך אותן למרכזיות יותר - מהלך שהצליח הרבה מעבר למצופה.

2013: פוטושופ, בקטנה

ממש כמו שהשער של קים וקניה ווסט בווג היה חותמת האישור לכך שקים הפכה רשמית מעוד כוכבת ריאליטי טראשית חובבת לאייקון, כך התמונה הזו היא ההוכחה לכך שהקרדשיאנ'ז נכנסו רשמית לעולם האופנה והאומנות.

התמונה הזו, שעושה בעיקר כאב ראש, צולמה על ידי צלם האופנה דיוויד לה שאפל, שהיה בשיא התהילה האופנתית שלו ולחלוטין הצלם הכי נחשק בתעשייה. ולא, אנחנו לא הולכים לדבר על כך שברוס נמצא בתוך צינור שעליו כתוב "קופה"

2015: עידן המינימליזם

בהמשך לטרנד המינימליסטי, אבל כזה שעושה המון רעש, כרטיס הכריסמס של 2015 כלל רק את הילדים - נורת' של קים, ומייסון, פנלופה וריין של קורטני. סיינט, שהיה בן כמה שבועות, לא נכלל בתמונה, וגם לא אף אחד אחה מהמשפחה.

מה הם ניסו להגיד לנו כאן? אולי שגם בגיל שבו הם עוד לא יודעים לכתוב כותרת באינסטגרם, הילדים האלו עדיין מקבלים יותר לייקים מכל אחד אחר ברשת.

2017: מי צריך גברים?

בשנת 2017 הבנות החליטו שגירל פאוור זה הכי הכי, ושהסטייל הנכון של הרגע הוא ג'ינס וטי שירט. לפני התמונה המקסימה שכוללת את נשות המשפחה, כולל סבתא MJ, אימא של קריס, קיבלנו סדרת תמונות מוזרה שנראית יותר כמו קמפיין לחברת בגדים גנרית. ואיפה, למען השם, החביאו את קיילי ג'נר? מילא רוב, אותו הן מחביאות כבר עשור.

2018: אימהות, ילדים ופוטושופ

כמו שכבר הבנו, מאחורי כל תמונה יש סיפור והפעם התמונה החמודה שכוללת את שבט הילדים והאימהות עוררה שתי סערות: הראשונה היא היעדרה של קנדל, והאם מידרו אותה מהתמונה כיוון שאין לה ילדים. האם זה אומר שלא הגיע לה להחזיק איזה אחיין ולחייך כמו יתר האחיות שלה? הסערה השניה התעוררה כשגולשים שמו לב שכפות הרגליים של קיילי נראות זהות לכף הרגל של קלואי, בסערת ספק פוטושופ ספק פוט-פטיש משעשעת שהבעירה את האינטרנט.

2019: אז יאללה ביי

אתם בוהים כעת בתמונת הכריסמס האחרונה שקיבלנו מהמשפחה, שכן ב-2020 המטורללת השבט נמנע מלהיפגש לתמונה משפחתית. למרות שמדובר בתמונה מקסימה שנראית כמו פרסומת לחברת האופנה של קניה, מאחוריה מסתתרת המון דרמה משפחתית.

זו היתה השנה שבה אירע פיצוץ אטומי בין קים לקורטני, כשקורטני הודיעה שהיא רוצה להתרחק מלו"ז הצילומים העמוס והחושפני של התוכנית, וקים בתגובה צעקה עליה שהיא עצלנית. הוסיפו לכך את מצבו הנפשי הרעוע של ווסט וקיבלתם ספיישל טלוויזיוני יוצא מן הכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully