וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עומד מאחורי העמוד שמכפיש את המתלוננות נגד שי אביטל?

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 14:52

ביממה האחרונה צץ ברשתות החברתיות עמוד חדש שמתיימר לנקות את שמו של סוכן הדוגמניות, נגדו הוגשו 26 תלונות למשטרה בחשד לעבירות מין שביצע בנשים. במקביל, מנסה העמוד לפעור חורים בעדותיהן של המתלוננות. וואלה! סלבס ננסי דרו

גל גברעם שי אביטל/אינסטגרם

בקיץ האחרון המדינה געשה סביב עדויות ותלונות שהוגשו נגד סוכן הדוגמניות הוותיק, שי אביטל, שנחשד בביצוע עבירות מין בנשים, לכאורה. לאחר שהפרשה התפוצצה, אביטל עזב את הארץ והוא שוהה בחו"ל כבר מספר חודשים. למרות שהתבקש על ידי המשטרה להגיע לחקירה, הוא מעדיף להישאר מעבר לים ולא להתמודד עם החשדות נגדו.

ביממה האחרונה, נפתח פרופיל חדש ברשתות החברתיות ובו פוסטים נגד המתלוננות עצמן. האדם שעומד מאחוריו מנסה לנקות את שמו של אביטל על ידי הטלת ספק בנשים שהתלוננו נגדו. לאחר שנחסם מפייסבוק, עבר העמוד לאינסטגרם ובשעות האחרונות עלו מספר סרטונים שמנסים לפעור חורים בגרסאות של המתלוננות.

שי אביטל לין פאר/אינסטגרם
שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

מרבית הסרטונים עוסקים בעדותה של לין פאר, שנחשפה בפנים גלויות בתחקיר שנעשה נגד אביטל בתכנית "חשיפה". בסרטון אחר, יוצא המפעיל האנונימי נגד הדוגמנית ויוצאת הריאליטי גל גברעם. "שאלה לגל גברעם: שמת לב שהעדות של אימא שלך סותרת אותך בשני פרטים מאוד חשובים?".

גם הדוגמנית לירז נומדר סופגת האשמות. על פי העמוד, נומדר סיפרה כי אביטל השתכר ונגע בישבנה בניגוד לרצונה. יוצר העמוד בחר לפקפק בגרסתה ולא לשאול את השאלות החשובות באמת: היכן שי אביטל נמצא, ולמה הוא נמנע מלתת את הדין על המעשים שביצע, לכאורה.

אלינור שחר, המייצגת את גל גברעם מסרה בתגובה לידיעה: "שני האירועים התרחשו, תועדו במשטרה ונמצאים בחקירה. חלקם נחשפו במדיום תקשורתי אחד, והיתר בגוף תקשורת אחר. החמור בעיני במקרה זה, שמערכת וואלה! בוחרת להציף תכנים שקריים הפוגעים (שוב) באמינותן של המתלוננות ובעדות שנתנו במשטרה, וכל זאת בעמוד אינסטגרם עם כ-200 עוקבים, שכותב התכנים נשאר בעילום שם (כנראה מכל הסיבות הנכונות). מציעה למערכת להתעסק בעבריין נמלט, החי בזהות בדויה בניכר, ולא לתקוף את המתלוננות המחכות לצדק".

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully