וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף זמיר חלה בקורונה, הטיסה של מאיה ואסיה תבוטל?

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 13:57

השחקנית וכוכבת האינסטגרם הודיעה שבעלה, שמכהן כקונסול ישראל בניו יורק, נדבק בקורונה על אף שחוסן שלוש פעמים. האם היא תיאלץ לדחות את הטיסה ואת האיחוד המשפחתי המרגש? וואלה! סלבס אומיקרון

מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
בסוף זה יקרה מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/צילום מסך, אינסטגרם

הימים האחרונים היו מתוחים במיוחד בבית משפחת ורטהיימר-זמיר, לאחר שהקונסוליה הישרלאית בניו יורק חוותה התפרצות קורונה זמן קצר לפני שמאיה ואסיה היו אמורות לטוס לאחד כתובות עם אסף.

זמיר, שמכהן כקונסול הישראלי בתפוח הגדול, נשלח לבידוד. היום (א') ורטהיימר סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה שהוא מאומת לנגיף למרות שחוסן שלוש פעמים והטיסה, שהייתה אמורה להתקיים מחר, עומדת בסימן שאלה. מי שעוקב אחרי השחקנית ברשתות החברתיות, נחשף להכנות הרבות שערכה לקראת הנסיעה המתוכננת וייתכן שתיאלץ להידחות.

מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
איחוד משפחות/צילום מסך, אינסטגרם

"הכל ארוז, יש כרטיסים ומחר היה אמור להיות המעבר. הודעה בחמש בבוקר אחרי הרבה ימים של המתנה. אהובי חיובי (כפרה על הראש שלך) הוא מרגיש טוב. מחוסן שלוש פעמים, ובכל זאת. ניורק אדומה, הכל קורה מהר מדי ואנחנו לא יודעים מה יהיה", כתבה ורטהיימר בחשבון האינסטגרם שלה.

"לי יש צילומים בינואר שהייתי אמורה לחזור אליהם וכרגע לא ברור מה יקרה. האם נטוס? הכל נסגר? יש לנו הרבה אחריות לשמור על עצמנו, להיות אחראיים כלפי הסביבה ובראש ובראשונה אסיוש. אני לא יודעת מה יהיה. אנחנו מתגעגעות בקטע לא נורמלי! אבל צריך להאמין שהכל לטובה, מה שחשוב שכולם בסדר
ונמצא דרך לעשות מהלימון לימונדה. נשתדל לשמור על עצמנו חיובים בלי קורונה".

וואלה! סלבס ביטלה טיסה יוקרתית לקפריסין הטורקית בגלל הנגיף הארור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully