וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמשרד לארמון: הכוכבים שעשו הסבת מקצוע

עודכן לאחרונה: 17.12.2021 / 9:40

הוליווד מלאה בכוכבים נוצצים, עשירים ומצליחים שלא היססו לזנוח מאחור את המקצועות המקוריים שלהם ולרדוף אחרי החלום. אז מי התחיל בתור מתאבק ומצא את עצמו לצד גל גדות ומי זנחה קריירה מוזיקלית מושלמת לטובת תחתונים? וואלה! סלבס מיץ אומץ

מייגן מרקל והנסיך הארי בכרכרה לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. AP
חתיכת הסבה. מייגן מרקל והנסיך הארי/AP

שינוי קריירה הוא צעד גדול ומפחיד, כזה שנהיה נפוץ יותר בשנתיים האחרונות כשכולנו ישבנו בבית בבאסה או בחל"ת, וניסינו להבין אם אנחנו בכלל אוהבים את העבודה שלנו בזמן שאנחנו מחשבים מסלול מחדש. ועדיין, המחשבה על לעזוב עבודה, ובטח תחום מוכר לצורך רדיפה אחד חלום, גורמת לרובנו להזיע.

אבל אם אתם מחפשים קצת מוטיבציה, אז מסתבר שדווקא אלו עם הקריירות הנוצצות ביותר בעולם מחליטים לפעמים לעזוב הכל ולהיכנס לתחום חדש, חלקם אפילו מצליחים בענק. אז אם גם אתם בדיוק מתעצבנים על הבוס ורוצים לעזוב הכל, קבלו כמה סלבס שעשו את זה לפניכם.

מוזיקה? ריהאנה מעדיפה חזיות

ריהאנה. אינסטגרם, צילום מסך
ריהאנה/צילום מסך, אינסטגרם

זוכרים את ריהאנה? זמרת גדולה מהחיים שהיתה מוציאה להיטים בקצב מסחרר וקליפים שגרמו לכולנו להזיע? נכון שזה נראה כאילו רק אתמול היא הוציאה עוד להיט? אז זהו, שלא. רירי היא ללא ספק אחת הנשים העשירות והמשפיעות בתעשיית המוזיקה, וכיום היא שווה 1.7 מיליארד (!) דולר.

הפעם האחרונה שבה היא הוציאה אלבום היתה בכלל בשנת 2016, וההון האמיתי שלה מגיע מחברת הקוסמטיקה FENTI אותה הקימה, שהיתה בין הראשונות לספק מעל 40 גווני מייקאפ, עם מגוון ענק לקהילה כהות העור שזכו להתעלמות יחסית, וחברת לנז'רי שגם היא פונה למגוון עצום של מידות. לא נשקר, אנחנו קצת מתגעגעים לשמוע אותה שרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהזירה להוליווד: דווין "דה רוק" ג'ונסון

דה רוק. אינסטגרם, צילום מסך
דה רוק/צילום מסך, אינסטגרם

היום דווין "דה רוק" ג'ונסון הוא אחד השחקנים הרווחיים ביותר בהוליווד ומשחק באינספור סרטי אקשן, כשהאחרון הוא "הודעה אדומה" עם לא אחרת מאשר גל גדות.

למרבה ההפתעה, דה רוק לא חלם על קריירת משחק ולפני הוליווד התרכז דווקא בספורט. הוא התחיל כשחקן פוטבול, קריירה מבטיחה שנגדעה בגלל פציעה ומשם המשיך לעולם ההיאבקות. ב-WWE, שם הוא קיבל את הכינוי שדבר בו וזכה באליפות במשקל כבד שש פעמים ברציפות. קריירת המשחק שלו התחילה בטעות, כשהוא הוזמן להנחות את התוכנית SNL, ומשם הכל היסטוריה.

יותר משמלה שחורה קטנה: ויקטוריה בקהאם

ויקטוריה בקהאם. splash
ויקטוריה בקהאם/splash

מי היה מאמין שהספייס גירל שלבשה אך ורק שמלות שחורות קטנות תהיה זו שתהפוך לאחת המעצבות המוכרות והמוערכות בעולם? נכון, בקהאם הייתה יכולה לחיות באושר ובעושר עם בעלה דיוויד, להיות אמא לארבעה ולא לעבוד יום בחייה, אבל במקום זאת היא בחרה להיכנס לעולם האופנה - ומסתבר שהיא דווקא טובה בזה. היום העיצובים שלה נמכרים באלפי דולרים ברשתות הגדולות בעולם וב-2019 היא אף השיקה ליין איפור על שמה.

אתה מפוטר! דונלד טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בעצרת פוליטית באלבמה, 21 באוגוסט 2021. רויטרס
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בעצרת פוליטית באלבמה, 21 באוגוסט 2021/רויטרס

נכון, רונלד רייגן עשה את זה לפניו כשהפך מעוד שחקן הוליוודי לנשיא ארצות הברית, אבל זה נראה כאילו אף אחד לא האמין שאיש העסקים וכוכב הריאליטי חובב מלכות היופי יהיה זה שיתהדר בתואר "נשיא ארה"ב ה-45".

הקריירה של טראמפ בן ה-75 התחילה עוד בשנות ה-70, כשנכנס לעסקי הנדל"ן של אביו, הרחיב את פעילות החברה, נכנס לחובות של מיליונים והצליח להתרומם מחדש למעמד של טייקון. משנת 2004 הוא כיכב בתוכנית הראליטי "המתמחה" במשך 14 עונות, מה שהפך את שמו למוכר לא רק בזכות העובדה שאהב לשים אותו על מגדלי יוקרה - ואז, ב-2016 הפתיע את כולם כשנבחר לנשיא ארה"ב. בהחלט קפיצת קריירה מפתיעה.

המחסל שהפך למושל: ארנולד שוורצנגר

ארנולד שוורצנגר. Frederick M. Brown, GettyImages
ארנולד שוורצנגר/GettyImages, Frederick M. Brown

שוורצנגר מחזיק בלא פחות משלוש קריירות מפוארות שבדרך כלל לא הולכות ביחד. הוא הגיע לארה"ב מאוסטריה בשנת 1968 והפך במהרה לאחד הבודי בילדרים המפורסמים ביותר במדינה (או לפחות בקהילת פיתוח הגוף).

הוא זכה בתואר מר יוניברס חמש פעמים ברציפות אבל בשנת 1976, באופן מפתיע, זכה בגלובוס הזהב על התפקיד הראשון שביצע בסרט. הוא המשיך בקריירה הוליוודית והפך לכוכב רשמי עם סדרת סרטי "שליחות קטלנית", אבל גם הקריירה הזו לא היתה זוהרת מספיק עבור ארנולד, שבשנת 2003 התמודד (וניצח) בבחירות למושל קליפורניה.

טרילילי טרלהלה: קניה ווסט

קניה ווסט. GettyImages
קניה ווסט/GettyImages

אמנם הוא לא צלח (עדיין) את המעבר לפוליטיקה כמו רייגן, שוורצנגר וטראמפ, אבל קניה ווסט, שלאחרונה החליט שייקרא בשם YE הוא ממש לא עוד ראפר. נכון, לפעמים זה נראה כאילו מסלול הקריירה שלו מטורלל יותר מהנאומים שלו, בהם הוא מדבר על האהבה שלו לקים קרדשיאן, בוכה או מבטיח לרוץ לנשיאות.

בנוסף לשלל הכישורים שלו, קניה הוא אחד המעצבים המצליחים בעולם, עם חברת האופנה שלו YEEZY שבאופן די מובהק הביאה את הלבוש הזרוק שנראה אולי לאנשים מסוימים כמו משהו שנלבש כבר, אבל בעצם יקר להחריד. אם זו לא גאונות, אז אנחנו לא יודעים מה כן.

משחקנית בינונית לנסיכה הרסנית: מייגן מרקל

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages

אולי קפיצת הקריירה הגדולה ברשימה הזו, שלא לומר בהיסטוריה. מרקל הפכה מעוד שחקנית בעוד סדרה חביבה לדוכסית סאסקס. אמנם לא מדובר בתפנית קריירה רגילה שפתוחה עבור רובנו, אלא בעובדה שהיא והנסיך הארי התאהבו והפיקו עבור העולם סיפור סינדרלה מושלם.

טוב, לא מושלם כי יש גם בטוויסטים שכוללים לא רק מכשפות רעות אלא גם אבא מטורלל, סבתא שהיא בכלל מלכה ותיבול של גזענות, אבל היי, מסתבר שהחיים של כולנו יכולים להשתנות ברגע. אל תפסיקו לחלום!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully