וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות בלעדיות: אודליה סוויסה ובעלה גרושים

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 11:28

השורדת הכי צבעונית על המסך ומי שהיה בעלה ב-13 השנים האחרונות הגיעו לבית הדין הרבני בבאר שבע ועזבו אותו כגרושים באופן רשמי. וואלה! סלבס משחררת

אודליה סוויסה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מגורשת, מגורשת, מגורשת/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בחודש שעבר בישרנו לכם שאודליה סוויסה, האישה שעשתה קריירה משלל תכניות ריאליטי ובעלה אבי החליטו להתגרש אחרי 13 שנות נישואים וארבעה ילדים משותפים.

היום (ה') נפגשו השניים בבית הדין הרבני בבאר שבע כדי לסיים את הנישואים באופן רשמי ויצאו ממנו גרושים. וואלה! סלבס קיבלה לידיה תמונות ראשוניות של השניים, שנפרדו ברוח טובה וממשיכים לככב אחד אצל השניה בסטורי.

אודליה סוויסה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
למי אתה רץ לספר?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

סויסה, שנישאה לבעלה הראשון כשהייתה בת 18 בלבד, התגרשה והכירה את אבי, כבאי רותח במיוחד. בהמשך, נכנסה גם לבית האח הגדול והפכה את איזור הדרום לאימפריית ריאליטי.

את הגירושים חשפה בחשבון האינסטגרם שלה, שם כתבה: "אז אני ואבי בתקופת פרידה, יותר נכון בהליך גירושים. אנחנו בטוב וחשוב לנו לעשות הכל על הצד הכי טוב מבלי לפגוע באף אחד!"

"יש לנו ארבעה ילדים מדהימים ואנחנו רוצים בעיקר בטוב שלהם. אבי בן אדם מדהים ומיוחד אבל עדיין החלטנו יד ביד, בדרך הכי טובה, להמשיך כל אחד בדרכו שלו בשלום ובטוב.אבי תמיד יהיה החבר הכי טוב שלי, אבל בסוף הכי חשוב גם האושר של כל אחד בפינה שלו".

וואלה! סלבס חושבת שכל אישה צריכה לעשות מה שטוב לה, גם אם מדובר במסיבת קריוקי באי בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully