וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זחוח ומגמגם": הסלבס יוצאים נגד טום אביב

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 15:07

השף שעלה לכותרות לאחרונה לאחר שהכה אדם שהתעלל, לכאורה, בכלבו, העניק ריאיון לא מחמיא שגרם לכוכבות מהביצה המקומית להגיב בצורה חריפה נגד אביב, שכלל לא ראה את המקרה המדובר. וואלה! סלבס צילום מסך

טום אביב הקרנה ג'יימס בונד. אביב חופי, אביב חופי
הולך ומסתבך. טום אביב/אביב חופי, אביב חופי

בסוף השבוע שעבר השף טום אביב נעצר מחוץ למסעדה שנמצאת בבעלותו לאחר שהכה אדם שהתעלל, כך לפי דבריו של אביו, בכלבו. הכלב ג'וקר נלקח לוטרינר על ידי צוות המסעדה ואביב מסרב להחזירו לבעליו.

השף הפך לגיבור על מעשיו, אולם התמונה כולה השתנתה אמש (ד') לאחר שאביב העניק ריאיון לתכנית "הצינור". יעקב דגו, הגבר שטום הכה, עבר בהצלחה בדיקת פוליגרף שנערכה לו ובמהלך התכנית אף עלה לעימות עם אביב.

השף לא התייחס למעשים שלו עצמו והטיח האשמות בדגו. בין היתר, אמר שהוא לא חיסן את הכלב, שעבר את בדיקת הפוליגרף כי הוא מאמין שאלימות פירושה חינוך והעלה את עברו הפלילי של דגו כהסבר למעשיו.

תקווה גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
תקווה גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

במהלך הריאיון, אביב השתלח גם במגישים גיא לרר וסמיון גרפמן ואם להשתמש בלשון עדינה, הריאיון לא עשה עימו חסד. תקווה גדעון כתבה פוסט זועם בו כינתה את טום "זחוח": "מה אני אגיד לכם? התהפכה לי הבטן. השף הזה היה עצור לילה קודם בדיוק כמו הבעלים של הכלב. בבוקר למחרת הוא כבר הצטלם עם חברי כנסת עוד לפני שנתנו למשטרה לבדוק את הסיפור. עצבנה אותי הקלות בה שבה אדם מרשה לעצמו לדחוף אגרוף לפנים של אדם זר, על סמך משהו שהוא שמע ואפילו לא ראה!".

"מעצבן אותי שאנשים לוקחים את החוק לידיים. פשוט לקח לבן אדם את הכלב שלו כי ככה הוא החליט. והדובדבן שבקצפת זה שהוא יושב בריאיון אתמול, זחוח ומגמגם בצורה מתנשאת ואומר שאותו בחור 'יכה את ילדיו' בגלל ההיסטוריה שלו".

עוד בוואלה!

הראל סקעת, ואלרי חמאתי ונרקיס ישירו יחד בתחרות מיס יוניברס

לכתבה המלאה
טיטי איינאו. אינסטגרם, צילום מסך
"צריך להחזיר את הכלב". טיטי איינאו/צילום מסך, אינסטגרם

גם הדוגמנית טיטי איינאו לא נשארה אדישה לריאיון והעלתה סדרה של סטוריז בהם הסבירה את הצד שלה.

"אתמול היה לי לילה ממש קשוח. הייתה ביני ובין טום שיחה קשה וצלצלתי ליעקב דגו. יעקב שלח לי את תעודת החיסון של הכלב. טום לא ראה את המקרה, הוא פשוט בא והתערב, הוא פעל בחוסר זהירות. יעקב הוא אדם בעל עבר פלילי, אסיר לשעבר שמנסה להשתקם. הוא ניסה להרגיע את הכלב כי חשב שהוא עומד לתקוף כלב אחר וטום התפרץ. אני יכולה להבין את טום ואני מכירה אותו ומבקשת מכם: כמו שהפכתם אותו ביום אחד לגיבור, אל תהפכו אותו לאיש הרע. אנשים פועלים בחוסר זהירות. זה לא קשור למוצא של דגו".

"מה שמפריע לי זה שטום התראיין ואמר שבגלל שליעקב יש עבר פלילי, סביר להניח שהוא ירביץ לכלב שלו ולילדים שלו. יש ליעקב ילד בן שלוש ואני שמחה שהצינור חשפו הכל. להגיד שיעקב ירביץ לכלב בגלל העבר שלו זה מעפן, אתה לא נותן לו הזדמנות להשתקם ושם לו חותמת. זה דבר מכוער לעשות. יעקב הוא אחלה בחור, גם טום הוא אחלה בן אדם. הוא צריך להחזיר את הכלב לבעליו".

"אני נגד התעללות בבעלי חיים אבל צריכים להבין את המקרה לפני שכותבים ומתערבים. כל האתרים שקפצו על המקרה צריכים להתנצל בפני יעקב וגם טום צריך להתנצל בפניו על העוול שנעשה לו. טום לא ראה את יעקב בועט בכלב. טום ואני לא מדברים, הוא אמר לי שאני מתערבת כי ראיתי את הצבע של דגו. אז כן, אני מתערבת בגלל צבע העור שלו ואני גאה להגיד את זה ולא מתנצלת. יש שיטור יתר בקהילה שלי, רציחות ומעצרים מיותרים זה בגלל שעושים עלינו פרופיילנג, כמו שטום עשה ליעקב בצינור. זהו, זה מה שיש לי להגיד ואני מקווה שג'וקר יחזור לדגו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully