וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום: קרן פלס טירפדה דואט של אייל גולן ורביב כנר

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 17:46

על פי מקורבים, הזמרת המצליחה הטילה וטו על דואט שהיה אמור להתקיים בין כנר לאייל גולן. מ"ליאם הפקות" נמסר בתגובה: "שקר וכזב. אייל גולן סירב בנימוס לבצע דואט עם רביב כנר, מדובר בשמועה זדונית ולא נכונה." וואלה! סלבס פרסום ראשון

אייל גולן קרן פלס רביב כנר. ניר פקין, ראובן קסטרו
אייל גולן קרן פלס רביב כנר/ראובן קסטרו, ניר פקין

חג החנוכה מאופיין, מלבד בחנוכיות ובעודף קלורי לא תקין, במופעים שמיועדים לגברים, נשים וטף. אחד מהם הוא "נקסט", סוג של פסטיגל למבוגרים, בו משתתפים השנה עומר אדם, מרינה מקסימיליאן, יובל דיין, שרית חדד ועוד ועוד.

גם אייל גולן ורביב כנר לוקחים חלק במופע וכחלק מהקונספט, זוגות של זמרים מצוותים יחד לטובת דואטים מיוחדים על הבמה. כנר וגולן יועדו להיות צמד כזה, אלא שקרן פלס, על פי מקורבים, ממש לא התלהבה מהרעיון בלשון המעטה.

ביחד נשים סוף לאלימות- עצרת מחאה נגד אלימות כלפי נשים, גן צ'ארלס קלור, תל אביב, 1 ביוני 2020. ראובן קסטרו
רסיסים!/ראובן קסטרו

על פי אותם מקורבים, המוזיקאית הטילה וטו על שיתוף הפעולה. פלס, שהפכה את כנר לבן הטיפוחים שלה מאז שהשתתף בתכנית "הכוכב הבא", לא אהבה את החיבור בין השניים.

למרות שגולן הוא אחד הזמרים הגדולים והאהובים ביותר במדינה, פלס אמרה לקרוביה שהיא לא מוכנה שהסקנדלים והמעשים בהם הוא היה מעורב יידבקו בכנר ויפגעו בו או בתדמיתו.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של קרן פלס מסר בתגובה: "קרן פלס כמנהלת האמנותית של רביב כנר נשאלה לגבי התוכן האמנותי במופעי נקסט והמליצה לבצע את "רסיסים", להיטו הגדול של כנר לבד, ללא קשר לאייל או לשאר משתתפי המופע. אין הדבר חריג במופעים מסוג זה וההמלצה הזו לא קשורה בשום צורה לשאר המשתתפים במופע."

מ"ליאם הפקות" נמסר בתגובה: "שקר וכזב. אייל גולן סירב בנימוס לבצע דואט עם רביב כנר, מדובר בשמועה זדונית ולא נכונה."

מטעם הפקת נקסט לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully