וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה לאישה - עד השמלה: לינור סביניק מסתבכת

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 10:46

יוצאת הריאליטי הגיעה לאירוע שהוקדש כולו לאחווה וחיזוק היחסים בין נשים, אולם נקלעה לויכוח קולני עם משתתפת נוספת. מה קרה שם? וואלה! סלבס שק של נחשים

לינור סביניק אביגיל עייש. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
זה רק טקסטיל. לינור סביניק ואביגיל עייש/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בשנים האחרונות הכוכבות בביצה המקומית מעודדות את עוקבותיהן להיות אדיבות זו לזו, לייצר אחווה נשית ולהעצים זו את זו. המטרה מקודשת וראויה כמובן, אבל הדרך לשם רצופה בלא מעט תקלות.

אמש (ג') התקיים אירוע נשים צועדות אהבה בסנטרל אירועים, במהלכו 20 נשים יצאו בקריאה נרגשת לאיחוד, אחריות משותפת ובניית חברה מתוקנת. אמרנו 20? התכוונו ל-18, כי שתיים מהן התווכחו מאחורי הקלעים והסיבה הפתיעה אותנו.

לינור סביניק. אור גפן,
לא לבכות ממי, זו רק שמלה. לינור סביניק/אור גפן
שני גולדשטיין. אור גפן,
יפה בורוד. שני גולדשטיין/אור גפן

לינור סביניק ואביגיל עייש, זוגתו של דודו אוואט, החלו להתווכח על שמלה. לוואלה! סלבס נודע שסביניק הגיעה למדידות, אולם ברגע האחרון הוחלט שעייש תהיה זו שתצעד על המסלול עם האאוטפיט המדובר. יוצאת הריאליטי לא אהבה את השינוי (בלשון המעטה), ולא חששה להביע את תסכולה מהמצב.

עוד בוואלה!

אחרי הפיצוץ: רוסלנה רודינה וליהיא גרינר מתעלמות

לכתבה המלאה
קורין גדעון. אור גפן,
מעצימה. קורין גדעון/אור גפן
סתיו סטרשקו. אור גפן,
מחזקת. סתיו סטרשקו/אור גפן
מוטי רייף סימור לוזון. אור גפן,
מוטי רייף סימור לוזון/אור גפן

מי שהגיעו לאירוע המאחד היו שני גולדשטיין, סתיו סטרשקו, קורין גדעון בשמלה מנומרת, מוטי רייף ובן הזוג סימור לוזון ועוד ועוד.

לינור סביניק מסרה בתגובה: "כל הקונספט של התצוגה חשוב לי ולכן לקחתי בו חלק. נסעתי למדידות בנווה צדק כשבוע לפני התצוגה. נבחרה שמלה שמתאימה למידותי. עשר דקות לפני התצוגה, הציעו לי שמלה שלא מתאימה לי בשום צורה. אמרתי שאין לי בעיה לעלות עם שמלה אחרת, אבל לא כזו שלא מתאימה למידותיו. השיבו לי שאין דגם נוסף וזו שקיבלה את השמלה המיועדת לי לא מעוניינת להיפרד ממנה.
אמרתי שאני חושבת שזה לא מכבד אותי בשום צורה, זה מזלזל ואני הגעתי במטרה טובה. אני חושבת שאף אחת לא היתה רוצה לעלות להופיע עם שמלה שלא מתאימה לה. הטענות שלי הן לא לאביגיל, אלא להפקה".

וואלה! סלבס לגמרי בעד אחווה נשית, עד שזה מגיע לפיסת העוגה האחרונה ואז מגדר לא משנה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully