וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות נגד אייל גולן: "מפרסם בניגוד לחוק"

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:20

הזמיר הלאומי הסתבך שוב לאחר שפרסם ברשתות החברתיות מותג חדש של סיגריה אלקטרונית שהוא עתיד להוציא, ועבר על חוק האוסר פרסום של מוצרי טבק ועישון. וואלה! סלבס שאכטה ועוד שאכטה

אייל גולן במסיבה של לאה שנירר. ניר פקין
אין לו מנוחה. אייל גולן/ניר פקין

האם חייו של אייל גולן כוללים גם ימים משעממים, כאלה שמורכבים מבינג' נחמד, שנת צהריים וטייק אוואי מוצלח? כנראה שלא, כי הזמר המצליח פשוט לא מפסיק להסתבך.

בימים האחרונים גולן העלה לרשתות החברתיות פרסומות למותג חדש לסיגריה אלקטרונית, אותה הוא ישיק בעתיד. סרטונים שהסתובבו ברשתות חשפו את הסיגריה, שנושאת את שמו של גולן. התכנים היוו הפרה של חוק האוסר פרסום מוצרי עישון וטבק והיום (ה') משרד הבריאות הוציא מכתב ל"ליאם הפקות" שנמצאת בבעלות הזמר.

אייל גולן דניאל גרינברג יום הולדת איציק זוהר. אור גפן,
מתי עשיתם איזה בינג' והלכתם לישון מוקדם?/אור גפן

"הנכם נדרשים להסיר כל פרסום למוצרי עישון או דפים הקשורים למוצרי עישון מאתר/ים ומהרשתות החברתיות וכאמור ולהקפיד על קיום הוראות החוק. במידה שהפרסום ופרסומים נוספים לא יוסרו, המשרד יפעל בכפןף לכל דין ", נכתב שם.

"ליאם הפקות" השיבו למשרד הבריאות והגיבו לפרסומים: "אייל גולן פועל על פי חוק בלבד וקורא לכלל הציבור בישראל ובהם לבנות ובני הנוער, להימנע מעישון לכל סוגיו אשר מהווה סכנה לבריאות". עוד הוסיפו כי "הפוסטים שצוינו במכתבכם, לא פורסמו בחשבונות המצויים בניהול שלנו. יודגש כי השיתוף של התמונה בחשבון האינסטגרם של אייל גולן הוסר באופן מיידי, עם הפניה הראשונית אלינו. אייל גולן מברך על השיח הציבורי שהתקיים בעניין".

וואלה! סלבס מתנגדת לעישון מכל סוג, אבל זורמת לגמרי על בינג' של אכילה רגשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully