וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוטרדתי בגיל 17 על ידי איש תקשורת בכיר באחת מזכייניות הטלוויזיה"

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 11:53

הזמר חן אהרוני פרסם פוסט נוגע ללב בחשבון האינסטגרם שלו, וחשף באומץ שעבר הטרדה מינית כשהיה בן 17 בלבד: "הרגשתי ממש מוטרד משיח ומגע של איש בכיר שהתעניין בי". וואלה! סלבס אמיצה

חן אהרוני. ניר פקין
חק ואמיץ. חן אהרוני/ניר פקין

מאז פרסום התחקיר אודות גל אוחובסקי בכאן 11, כוכבים רבים המשתייכים לקהילת הלהט"בק מדברים בכנות ובאומץ רב על הטרדות ותקיפות מיניות שחוו. הזמר חן אהרוני פרסם אמש (ד') פוסט ארוך בחשבון האינסטגרם שלו, בו חשף שהתופעה המחרידה לא פסחה גם עליו.

"אני אתחיל בזה שמאוד חששתי לפני ששיתפתי את הפוסט הזה. הוא שמור לי בפתקים מהרגע שפורסמו ההאשמות של הימים האחרונים ועם יד הלב הוא שמור לי בראש ובלב כבר שנים. אבל כמו שכתב גל בתגובתו האחראית: "כל שעה שבה מתקיים דיון ערכי ומוסרי, היא שעה חשובה עבור הקהילה"
ולכן בחרתי לשתף בתחושות שלי".

בהמשך, כתב אהרוני על תחושת הלחץ והאשמת הקורבן שקיימות בסיטואציות מיניות: "עצוב לי לראות איך אנשים שנפגעו וחשפו באומץ נושא שגם ככה כ"כ פרוץ, אפור ושנוי במחלוקת בתוך הקהילה חוטפים עלבונות ונתקלים בספקנות וזלזול. אז מה אם שלחו לך תמונה של איבר מין באפליקציה במקום להגיד היי - זה לא מה שמעניין אותך בסופו של דבר? אז מה אם מישהו תופס לך בישבן באמצע מסיבה - לא אמרת שרצית אותו? אז מה אם אמרת שאתה לא רוצה להמשיך לשלב הבא.. אתה כבר בסיטואציה - לא תזרום בקטנה?"

"ואם אתה לא זורם אתה כבד. ואם אתה אומר די אתה כנראה סתם עושה טיזינג. ואם אתה לא משתתף בשיחות מיניות לא פאןןן איתך. התרגלנו לזה שתרבות החיזור שונה אצלנו. קצת יותר משוחררת. עם קצת פחות גבולות. וכולם איכשהו מעגלים את הפינות ושותפים לקשר השתיקה. אבל זהו. רצינו שוויון? הוא כבר כאן! הרי אם זה היה קורה לנשים זה היה לגיטימי לפנות למשטרה וכמו אצל הסטרייטים - גם כאן לא משנה מי אתה ומה עשית, אתה צריך קודם כל לנהוג בכבוד ורגישות".

עוד בוואלה!

התלונות נגד גל אוחובסקי נחשפות: פגע מינית לכאורה, הפעיל כוח, והתעלם מבקשות להפסיק

לכתבה המלאה
חן אהרוני במצעד הגאווה. ניר פקין
"אני כואב ומחזק את מי שנפגע"/ניר פקין

אהרוני חשף באומץ רב בר הטרדה מינית בנעוריו: "אני זוכר את עצמי נער בן 17 מגיע לאחד המשרדים של אחת הזכייניות ומרגיש ממש מוטרד משיח ומגע של איש בכיר שהתעניין בי באותם ימים. לא זרמתי. הייתי בארון. זה לא הפריע לו להטריד אותי בהודעות מיניות וטלפונים. או את האיש שהציע לי את שירותיו המקצועיים לקידום המוסיקה שלי תמורת מין. ולא חסרים מקרים. גם פיזיים. לכן אני מחזק את מי שכן היה לו את האומץ לשתף ולשבור את מחסום הבושה. וכל הכבוד למי שעומד עכשיו בחזית של השינוי המבורך הזה!".

"אני כואב ומחזק את כל מי שנפגע ובאותה נשימה גם חייב להגיד שהדרך שבה הנאשמים לכאורה מנהלים את העניין (באחריות, בגרות וכנות) היא הדרך הנכונה. מי יתן וכל מי שנאשם אי פעם במשהו יתנהל ככה עד שיתבהרו ענייניו. כואב לי על כל הצדדים המעורבים.. וכואב לי עלינו. מרגיש לי שיקח עוד זמן עד שהשינוי יחלחל לאנשים בארץ ובעולם שאולי רגילים למוסכמות של העולם הישן ועם כמה שזה קשה - ככה זה במהפכות!! ברוכים הבאים לעולם החדש. אל תפחדו לדבר".

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעים והנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

  • עוד באותו נושא:
  • חן אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully