וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה וכלה: קריסטן סטיוארט מאורסת!

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 9:23

השחקנית שכיכבה בסרטי "דמדומים" חשפה בריאיון שדילן מאייר, בת הזוג שלה בשנתיים האחרונות, הציעה לה נישואים. וואלה! סלבס מקימה בית

קריסטן סטיוארט דילן מאייר. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! קריסטן סטיוארט ודילן מאייר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית קריסטן סטיוארט, שזכורה במיוחד בתור בלה בעלת ההבעה האחת מסדרת סרטי "דמדומים", חשפה בתכנית הרדיו של האוורד סטרן שהיא מאורסת.

סטיוארט, שמנהלת בשנתיים האחרונות מערכת יחסים צמודה עם התסריטאית דילן מאייר, סיפרה לסטרן על הצעת הנישואים והקשיים שהיא ומאייר חוו בתור זוג חד מיני.

"אנחנו מתחתנות, זה ממש עומד לקרות", סיפרה סטיואט והוסיפה שמאייר הייתה זו ששלפה את הטבעת: "תמיד רציתי להיות זו שמציעים לה והייתי מאוד ספסיפית בדרך בה רציתי שזה יקרה. היא הצליחה ועשתה את זה על הצד הטוב ביותר. זה היה חמוד מאוד".

"זה לא מובן מאליו שאני אהיה זו שתקבל את ההצעה. כשמדובר בשתי נשים, אי אפשר לדעת מי תיקח על עצמה את התפקיד המגדרי הזה. אנחנו לא חושבות במונחים האלה, אז היא פשוט לקחה יוזמה ועשתה את זה".

עוד בוואלה!

לא שרדו: אודליה סויסה ובעלה מתגרשים

לכתבה המלאה
קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. GettyImages
זוכרים אותם?/GettyImages

השחקנית ניהלה בעבר מספר מערכות יחסים מתוקשרות, ביניהן עם השחקן רוברט פטינסון שכיכב לצידה ב"דמדומים". בהמשך, נתפסה כאשר בגדה בו עם רופרט סנדרס, במאי הסרט "שלגיה והצייד". היא יצאה מהארון כביסקסואלית בשנת 2017 וכעת, אם לא יהיו שינויים בתכנית, היא תהפוך לאישה נשואה.

וואלה! סלבס הציעה לבן הזוג שלה נישואים עם טבעת ביסלי בצל. משום מה הוא סירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully