וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה סיפסון חושפת תמונה שצולמה לפני שנגמלה מאלכוהול וכדורים

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 12:45

הזמרת חגגה ארבע שנים בהן היא נקייה מאלכוהול וכדורים וחלקה תמונה בה היא בלתי מזוהה לחלוטין: "לא אהבתי והערכתי את עצמי, אבל היום אני כן". וואלה! סלבס חזקה מהרוח

ג'סיקה סימפסון. GettyImages
בריאה ויפה. ג'סיקה סימפסון/GettyImages

הזמרת ג'סיקה סימפסון נחשבת לאחת מהנשים הזוהרות ביותר בהוליווד ובשנים האחרונות היא עברה מהפך חיצוני רציני. בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה סימפסון שעברה גם מהפך פנימי מדהים.

ג'סיקה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה שצולמה לפני ארבע שנים בדיוק, כשהתמודדה עם התמכרות לאלכוהול וכדורים. בפוסט, חשפה שהתמונה היא זו שגרמה לה להבין שהגיע הזמן להיפטר מההרגלים המזיקים.

גסיקה סימפסון. אינסטגרם, צילום מסך
זה לא קל/צילום מסך, אינסטגרם

"האישה הזו שצולמה בשעת בוקר מוקדת ב-1 בנובמבר 2017 היא גרסה לא מזוהה של עצמי. זה היה הרגע המדויק בו ידעתי שאקח בחזרה את האור שלי, אנצח במאבק הפנימי שאני מנהלת ואעמוד באומץ מול העולם בצלילות חודרת. כדי לעשות את זה, הייתי צריכה להפסיק לשתות אלכוהול. השתייה השאירה את הראש והלב שלי בסחרור שחוזר על עצמו והייתי מותשת".

"אני לא מאמינה שעברו ארבע שנים! יש סטיגמות רבות סביב אלכוהוליזם. העבודה הכי קשה בחיי הייתה להודות בכשלון, בכאב, בשברים ובהרס העצמי. אלכוהול לא היה הבעיה - אני הייתי. לא אהבתי את עצמי ולא הערכתי את הכוח שלי. היום אני אוהבת ומעריכה. השלמתי עם הפחדים ואני מקבלת את החלקים העצובים בחיי. אני אדם חופשי".

וואלה! סלבס לא הרגישה כמו אדם חופשי מאז שנת 1983, אז עברה לגור בחושה בסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully