וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות ורצח: הסיפורים המפחידים ביותר בהוליווד

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 8:52

הוליווד היא לא רק המקום בו חיים כמה מהכוכבים האהובים בעולם, אלא גם ביתם של כמה זירות רצח מדממות, ישויות על טבעיות ושאר מעוררי אימה. אז מי רדף את מיילי סיירוס ואיזה כוכב דקר את גרושתו למוות? וואלה! סלבס שום ומים קדושים

VMA של MTV מיילי סיירוס. GettyImages
כמובן. מיילי סיירוס/GettyImages

בתחילת השבוע יציינו ברחבי העולם את ליל כל הקדושים, החג המגניב ביותר בלוח השנה הנוצרי. בנוסף לתחפושות, גילוף דלועים וסיבוב תעלול או ממתק, החג ידוע גם במאפיינים המפחידים שלו וכולל, לעיתים קרובות, ביקורים בבתים רדופים, צפייה בסרטי אימה ושאר אטרקציות מצמררות.

רגע לפני שוואלה! סלבס פותחת במסורת ממתק או ממתק, כי תעלולים זה פחות הקטע שלה, היא החליטה לאסוף כמה מהסיפורים המפחידים ביותר בהם היו מעורבים כוכבים הוליוודים אהובים.

האם או ג'יי סימפסון רצח את ניקול בראון?

או ג'יי סימפסון היה כוכב פוטבול נערץ, שהפך לידוען וכיכב במספר סדרות וסרטים. בשנת 1994 גרושתו של סימפסון, ניקול, נמצאה מתה מחוץ לביתה בלוס אנג'לס. יחד איתה, נמצאה גופתו של ידידה רון גולדמן. זירת הרצח הייתה מזעזעת: ניקול נדקרה מספר רב של פעמים בראש, בצוואר ובחזה. גולדמן נדקר בחזהו ובבטנו.

השוטרים שהגיעו לביתו של סימפסון כדי להודיע לו על מותה של ניקול מצאו מריחות דם על רכבו וכפפה מגואלת בדם בתוך האחוזה. בדיקות די אן איי הוכיחו שהדם הגיע משני הקורבנות. הכוכב האהוב נעצר אחרי מרדף מסוקר היטב, ומשפטו הפך לקרקס תקשורתי.

צוות ההגנה של סימפסון, שכונה "צוות החלומות" טען שהכוכב חף מפשע והחשדות נגדו מתבססים על גזענות טהורה. 150 מיליון אמריקאים עצרו את עיסוקיהם ביום בו חבר המושבעים הודיע כי סימפסון לא אשם, למרות הריאיות הפיזיות שנאספו נגדו. משפחתו של גולדמן הגישה תביעה אזרחית שם הוא הפסיק, וחויב לשלם להם עשרות מיליוני דולרים.

עוד בוואלה!

מחיר התהילה: הכוכבים ששמו קץ לחייהם

לכתבה המלאה
או ג'יי סימפסון בזמן משפט הרצח שלו. Pool, Myung J. Chun, AP
או ג'יי וצוות החלומות/AP, Pool, Myung J. Chun

המרדף ומשפטו של סימפסון נמצאים עד היום ברשימץ הרגעים הנצפים ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. רבים חושבים שהכוכב חמק ממאסר עולם הודות לבחירת 12 המושבעים, שזיכו אותו אחרי קצת פחות מארבע שעות של דיון.

מה קורה במלון ססיל?

מלון ססיל נבנה בלוס אנג'לס בשנת 1924 והוא אחד מהמבנים עם ההיסטוריה האפלה ביותר בעיר. הוא נבנה כמקום לינה לאנשי עסקים ותיירים, אולם המשבר הכלכלי הגדול של שנת 1929 גרם לענף התיירות לקרוס. סקיד רואו, השכונה בה ממוקם המלון, הפכה לביתם של למעלה מ-10,000 חסרי בית, בהם אסירים לשעבר או אנשים ששוחררו מבתי חולים למתמודדי נפש ולא היה להם בית לשוב אליו.

השכונה הבעייתית והקריסה הכלכלית אילצו את בעלי המלון להוריד את המחירים ומי שהחלו ללון בו היו אורחים מפוקפקים מאוד. הרוצח הסדרתי ריצ'רד רמירז, שרצח לפחות 14 בני אדם, לן במלון במקביל לביצוע מסע הרציחות המחריד שלו בין השנים 1984 ל-1985. גם הרוצח ג'ק אנטרווגר, שרצח לפחות תשע נשים, עשה צ'ק אין במלון.

עובדת של המלון סיפרה כי במקום אירעו יותר מ-80 מקרי רצח ומוקדי החירום קיבלו בין שיחה אחת לשלוש שיחות יומיות מאורחים במלון שנקלעו למצוקה.

סיפורים על עסקאות סמים, תקריות אלימות והתאבדויות היו שכיחות מאוד במלון, אולם המקרה המוכר ביותר הוא זה של הסטודנטית אליסה לאם, שלנה במלון במסגרת טיול שערכה בגפה. הוריה דיווחו עליה כנעדרת לאחר שהקשר עמה ניתק והיא הפסיקה לעדכן את הבלוג שלה.

במקביל להיעלמותה של לאם, אורחים שלנו במלון התחילו להתלונן שלמי הברז יש טעם וצבע מוזרים. השוטרים שהגיעו למקום גילו את הסיבה: גופתה של הסטודנטית נמצאה צפה במיכלי המים שמוקמו על גג הבניין וסיפקו מים לאורחים. לאחר המקרה, פורסם סרטון בו לאם נראית במעלית ומתנהגת בצורה מוזרה. זהו התיעוד האחרון שלה בחיים ולמרות שמותה סווג כתאונה, רבים חושבים שהיא נרצחה.

למה ג'ון בלושי לא עוזב?

ג'ון בלושי. AP
ג'ון בלושי/AP

השחקן ג'ון בלושי כיכב בסרט "האחים בלוז" ובתכנית המיתולוגית "סאטרדיי נייט לייב". למרות שהיה קומיקאי מבריק, חייו האישיים היו עצובים למדי והוא התמודד עם התמכרות קשה לסמים. בשנת 1982 בלושי התארח בבונגלו מספר שלוש בשאטו מרמונט, מלון ידוע לשמצה שממוקם בלוס אנג'לס.

בלושי מת ממנת יתר במהלך שהותו במלון, אבל מבקרים מוכנים להישבע שרוחו מעולם לא עזבה את הבונגלו. הפוליטיקאי אל פרנקלן, שהיה חבר קרוב של בלושי, סיפר ששהה באותו בונגלו מספר שבועות לאחר מותו של הקומיקאי. פרנקלן התעורר באמצע הלילה, כדי לגלות שרוחו של ג'ון עומדת ממש לידו.

משפחה אמריקאית שהתארחה באותו בונגלו בשנת 1999 סיפרה כי בנם בן השנתיים לא הפסיק לצחקק במהלך שהותם בבונגלו. כאשר שאלו את הילד לפשר התנהגותו, הוא סיפר שיש "איש מצחיק" בחדר. כאשר בני המשפחה עזבו את המלון, הילד הצביע על תמונתו של הקומיקאי שמופיעה בספר האורחים וצעק "האיש המצחיק! האיש המצחיק!".

מי רצח את ננסי?

סיד וישס עם ננסי ספנג'ן. GettyImages
סיד וישס עם ננסי ספנג'ן/GettyImages

חייו של סיד וישס, הבסיסט של להקת ה"סקס פיסטולס", היו טראגיים מתחילתם ועד סופם: הוא נולד לאם סוחרת סמים שהשתמשה בו מאז שהיה ילד כדי להבריח ולסחור בסמים. כשזו נקודת הפתיחה שלך, קו הסיום יהיה קרוב מאוד.

בשנת 1977 הכיר וישס את ננסי ספאנג'ן, גרופית של הלהקה ואישה שתוארה על ידי חבריו כ"קולנית, גסה, מניפולטיבית ובלתי נסבלת". מערכת היחסים של השניים הייתה רוויה באלימות וסמים וקיבלה תפנית מחרידה באוקטובר 1978. בני הזוג התגוררו במלון צ'לסי בניו יורק וערכו הילולת סמים בחדרם. בשעה 11 בבוקר המוזיקאי התעורר כיוון ששוטרים פרצו לחדרו לאחר שהמנקה מצאה את גופתה הדקורה והעירומה למחצה של ספאנג'ן בחדר האמבטיה.

וישס נעצר בחשד לרצח, אולם טען שהוא לא זוכר דבר מאירועי הלילה הטראגי. הוא הואשם ברצח, אולם מעולם לא הגיע להכרעעת הדין. פחות מארבעה חודשים לאחר מותה של ננסי, סיד מת ממנת יתר והוא בן 21 בלבד. מי שסיפקה לו את הסמים הייתה אימו.

מי רדף את מיילי סיירוס?

גראמי 2019 מיילי סיירוס. GettyImages
גראמי 2019 מיילי סיירוס/GettyImages

כאשר מיילי סיירוס הייתה בסיבוב הופעות באירופה, היא שכרה דירה בלונדון בה שהתה עם אחותה, אימה ובני משפחה נוספים. הן לא ידעו שבדירה מתגוררת רוח רפאים של ילד קטן, שלא שמח לקבל את האורחות.

"זו הייתה מאפיה ישנה שעברה הסבה לבניין דירות", סיפרה הזמרת למגזין ELLE. "הייתה לי תחושה מוזרה וסבלתי מסיוטים במהלך השהות שלנו שם. ערב אחד שמעתי את אחותי צורחת מהמקלחת. רצתי לשם והתברר שהמים הפכו לרותחים. לא בכוחות עצמם, מישהו פתח את ברז המים החמים אבל זו לא הייתה אחותי, שסבלה מכוויות".

"לפני התקרית הזו, ראיתי ילד קטן שישב על הכיור והביט בי מתקלחת. חשבתי שאני משתגעת, אבל אני מוכנה להישבע שראיתי אותו. אימא שלי ביקשה שאפסיק כי היא חששה שאפחיד את אחותי, אבל אז דודה שלי הגיעה והתחילה להתחרפן. התברר שהיא יצאה מהדירה ונעלה את כל הדלתות והחלונות, אבל כשהיא חזרה הם היו פתוחים לרווחה. היו עוד שלוש או ארבע תקריות, ואז ארזתי את החפצים שלי ועברתי לבית מלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully