וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון נגד תחרות מלכת היופי: "טקס מיושן, אנחנו נמצאים בעידן אחר"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 9:54

יוצאת הריאליטי כתבה פוסט ארוך וחריף שיוצא נגד הקריטריונים הנוקשים לבחירת מלכת היופי וטענה שהתחרות מיושנת ומזיקה. איך הגיבו מלכות יופי לשעבר? וואלה! סלבס שלום עולמי

תקוה גדעון חתונה קווין רובין. ניר פקין, ניר פקין
חביבת המדור. תקוה גדעון/ניר פקין, ניר פקין

יוצאת הריאליטי תקוה גדעון היא כוכבת מזן נדיר, כזו שלא חוששת להביע את אשר על ליבה ולבעוט במוסכמות, גם כאשר מדובר בנושאים שאנשים נמנעים מדיון פומבי בהם. אמש (ג') פרסמה גדעון פוסט חריף בחשבון האינסטגרם שלה בו יצאה נגד תחרות בחירת מלכת היופי, שהתקיימה מוקדם יותר השבוע.

"לפני פחות מחודש התחוללת פה סערת הפוטושופ התורנית. אושיות רשת שחטפו על הראש (בצדק או שלא) בגלל שירטשו את גופם או העזו להצטלם עם פילטר. הטענה העיקרית הייתה, שהן מציירות אידיאל יופי שלא קיים ובכך הן פוגעות בביטחון העצמי של הרבה נשים ונערות. בתחילת השבוע מתחת לאף של כולנו נערך טקס "מלכת היופי" לשנת 2021. הטקס הזה בעייני הרבה יותר חמור מכל פילטר או ריטוש.
טקס מיושן שמתעקש להראות ולהנציח אידיאל יופי ספיציפי בלבד. הקריטריונים להגשת מועמדות הם:
להיות בגיל 18-24, בגובה 1.70 ומעלה ולא לשכוח את הפרט החשוב "והכרחי", רווקה".

גדון המשיכה וכתבה מה הנזקים שנגרמים לנשים בעקבות התחרות: "כל עוד טקס כזה ממשיך להתקיים, אנחנו נמשיך לראות את אותם הפנים על הפוסטרים בשלטי החוצות. כל עוד טקס כזה מתקיים אנחנו נמשיך לראות תמונות מפולטרות ומרוטשות. למה? כי זה אידיאל יופי שממשיכים להכתיב לנו. בטקס הזה לא תראו מישהי נמוכה, מלאה, נשואה או מעל גיל 24. אז זה אומר שהיא לא יפה? ומי יכול לקובע מה יפה ומה לא?"

"אנחנו נמצאים בעידן אחר! עידן שבו נשים מחזיקות במדליית זהב ותפקידי מפתח. עידן שנשים נלחמות בשיניים להישמע את קולן ומוערכות בגלל הדעות, החוכמה והעשייה שלהן, ולא נמדדות לפי היקף המותניים שלהן. ובעידן הזה אין לטקס הזה מקום בעייני. כולן יפות, כולן חכמות ובעיני גם כולן זוכות".

עוד בוואלה!

מסתורית: אירה דולפין הצטלמה ללא חולצה

לכתבה המלאה

הפוסט של גדעון גרר תגובות רבות שנחלקו בין אנשים שהסכימו איתה לבין כאלה שלא ראו בעיה בטקס. גם טיטי איינאו, שזכתה בתחרות בשנת 2013, הגיבה: " עשיתי היסטוריה בכך שנבחרתי להיות האיתיופית הישראלית הראשונה שנבחרה לייצג את המדינה שתמיד חלמתי לעלות אליה. אגב, כשהייתי בתחרות היה לי חבר ולא נדרשתי להיות רווקה. כן, יש קריטריונים לתחרות בדיוק כמו שיש קריטריונים לכל דבר, אם זה בהייטק, ברפואה, בריאליטי ובדוגמנות".

"התחרות שינתה לי את החיים. יחד עם הנהלת התחרות הקמתי את "פרוייקט טיטי" שעזר לילדים מעוטי יכולת, טסתי בכל העולם לטובת הסברה לישראל, הרציתי בפני סטודנטים ב-90 מכללות בארצות הברית, השמעתי את קולה של העדה שלי וזכיתי להיות אישה עצמאית. דווקא בתוך כל תרבות הפילטרים והפוטושופ של האינסטגרם, התחרות שומרת על הערכים שלה לאורך כל השנים, תמיד מכבדת את המועמדות, נותנת להן כלים נכונים שעוזרים להן להגשים חלומות ולהצליח בתעשייה מאוד מורכבת".

וואלה! סלבס רצתה להגיש מועמדות, אך נפסלה על הסף כיוון שהייתה גרושה כבר בגיל 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully