וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש יחסי ציבור חשף: כוכב מקומי ניסה לשים קץ לחייו

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:54

נתנאל מויאל, אחד מאנשי היח"צ המוכרים והעסוקים ביותר בישראל, חשף בחשבון האינסגרם שלו כי אחד ממיוצגיו ניסה להתאבד בעקבות מספר מקרים של בריונות ברשת: "יש נטיה לחשוב שסלבים חסינים להכל"

נתנאל מויאל. אינסטגרם, צילום מסך
סיפור כואב. נתנאל מויאל/צילום מסך, אינסטגרם

איש יחסי הציבור נתנאל מויאל, שמייצג מספר שמות גדולים בביצה המקומית כמו אלירז שדה, עומר חזן, אליאנה תדהר, אשלי וקסמן בקשי ועוד, חשף הבוקר (ג') שכוכב מקומי ניסה לשים קץ לחייו לאחר שספג בריונות ברשת.

מויאל פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו וסיפר על המקרה העצוב: "אני אתחיל מהסוף. לפני מספר שבועות מיוצג שלי ניסה להתאבד. ב"ה זה נגמר בשלום, אני לא אכנס לכל הפרטים ואכבד את הפרטיות של אותו אדם. כמובן שקיבלתי רשות לכתוב את זה. זה קרה בגלל רצף של דברים נפשיים, שהעיקרי שבהם הוא חוסר התמודדות עם בריונות ברשת".

נתנאל מויאל. אינסטגרם, צילום מסך
נתנאל מויאל/צילום מסך, אינסטגרם

"יש נטיה לחשוב ש'סלבים' מחוסנים מהכל. יש להם כסף, יש להם תהילה והחיים שלהם נוצצים ולכן קל לירות עליהם. אפשר לכתוב הכי קיצוני, הכי פוגע, הכי אישי ולשכוח שבסוף יש בן אדם שיש לו משפחה ויש לו נפש שלרוב היא מאוד רגישה, דווקא בגלל התחום בו הוא נמצא שמלא עליות וירידות. אני מרגישה שבמיוחד לאחרונה זה הולך ומתדרדר. שרק מחפשים את מי לצלוב בלי לחשוב פעמיים".

"מיותר לציין ששום דבר בעולם לא מצדיק כזה מעשה נוראי. ואני לא נגד ביקורת, להפך. אבל לכל דבר יש צורה ודרך גם מבלי לרדת לפסים אישיים, פוגעניים ורעים. אני לא אשנה את העולם אבל אני אתחיל לפעול נגד הבריונות הנוראית. תזכרו - לא כל הנוצץ זהב".

נתנאל מויאל בתגובה לפרסום: "הלוואי ואצליח להעביר את המסר ולגרום לכל מי שקורא את זה לחשוב פעמיים בפעם הבאה".

וואלה! סלבס מזכירה לגולשיה שהם לא לבד. כל אדם שזקוק לסיוע נפשי, יכול לקבלו בעמותת ער"ן בטלפון 1201, או בסיוע אונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • אובדנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully