וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: יסמין מועלם בהריון ראשון!

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 11:20

הזמרת הרותחת שכבשה את המדינה בסערה, הודיעה בפוסט מרגש באינסטגרם שהיא ובעלה רון בן יאיר מצפים לילד משותף ראשון. וואלה! סלבס מסיבה

יסמין מועלם. אינסטגרם, צילום מסך
קורנת. יסמין מועלם/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת הרותחת יסמין מועלם הודיעה הבוקר (ד') שהיא בהריון ראשון. מועלם בת ה-26 בישרה את החדשות המרגשות בחשבון האינסטגרם שלה, שם חלקה תמונות מרגשות עם בעלה, רון בן יאיר.

מועלם, ששומרת על חייה הפרטיים הרחק מאור הזרקורים, הסבירה שהחשיפה לא באה לה בקלות: "בשירים שלי אין לי בעיה לחשוף ולהחשף ולדבר על הדברים הכי אינטימיים, אבל בחיים הפרטיים שלי אני מודה, החשיפה פחות טבעית לי. אבל זה חלק מהעניין ואני פה מנסה. השנה קרו הרבה ניסים ואני מודה שעוד לא עיכלתי כלום מזה, ואני מרגישה ברת מזל ברמות שקשה לתאר במילים. זכיתי לראות מה זה כשהיצירה שלי כבר לא שלי ופועלת בעולם ומגיעה לאנשים שמחזירים בחזרה מלא אהבה, לראות את החלום שלי מתגשם בעוצמות שלא דמיינתי".

"זכיתי להתחתן עם רון אהבת חיי ולבנות בית משותף וזה דבר כזה עצום שמעניק המון כוח ושמחה, ושתדעו שאני בכלל גברת בן יאיר שזה טייטל שמאוד מרגש אותי! ועכשיו יש לנו עוד יצירה בדרך שהיא המרגשת מכולן. החודשים האחרונים היו מלאי תחושות שמעולם לא חשבתי שאפשר לחוות. מכל הגוונים והקצוות. אני כולי פרפרים והתרגשות ושינויים וגדילה ופשוט רציתי לחלוק ולהגיד תודה".

וואלה! סלבס אוחזת גם היא בטייטל שמאוד מרגש אותה: מיס קניון אשדוד לשנת 1987.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully