וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי הררי: "בתי ילדה, מירית הייתה שם והחזיקה לה את היד"

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 16:04

מאיה, בתם של דידי ומירית הררי, ילדה בת מתוקה, קצת יותר משנה לאחר שאימה הלכה לעולמה אחרי מאבק במחלת הסרטן. את תכנית הרדיו שלו ב-103FM פתח כשסיפר על הנכדה הטריה ועל אשתו המנוחה, שלדברי בתו, "הייתה שם" ברגעים המרגשים. וואלה! סלבס דומעת

דידי מירית הררי. אינסטגרם דידי הררי, צילום מסך
תמיד איתם. דידי הררי ומירית ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם דידי הררי

עברה קצת יותר משנה מאז שמירית הררי הלכה לעולמה לאחר מאבק עיקש וממושך במחלת הסרטן. לכתה הותירה בור גדול בקרב בני המשפחה, אבל החיים מורכבים מרגעים של עצב ושמחה שנשזרים זה בזה, וזה בדיוק מה שקרה אתמול.

מאיה, בתם של דידי ומירית, ילדה בת ראשונה אחרי שני בנים. התינוקת קיבלה את השם שיה מירית, ואילו הררי פתח את תכנית הרדיו שלו היום (ב') בסיפור על האושר שהלידה הסבה לו.

"אתמול, יא' בחשוון, ה־17 לאוקטובר בשנת 2021, לא הייתי בשידור מהסיבה המאוד פשוטה - אתמול בצהריים, מאיה שלי ילדה את הנכדה הראשונה שלי אחרי שני בנים. 3 קילוגרם ו־160 גרם של מתיקות של אין קץ, של מושלמות בעיניי הסבא והאמא, של חדות. כל מה שאגיד לא יכול לתאר את כמות האושר שדבר כזה גורם לך".

לצד הרגעים המרגשים, חסרונה של מירית בלט במיוחד כיוון שזו הייתה הלידה הראשונה בה לא נכחה - לא בפן הפיזי, כי לפי בני המשפחה נוכחותה הורגשה בכל רגע בתהליך המרגש.

"כמובן שברגעים הכל כך שמחים האלה לא יכולנו שלא לחשוב על מיריתי שלנו, האישה והאמא. מאיה נשבעה שמירית הייתה שם והחזיקה לה את היד. אפילו דנה המיילדת אמרה שהיא הרגישה את מירית בחדר בזמן הלידה, ותאמינו או לא, זה נותן הרגשה טובה", סיפר המגיש הותיק.

וואלה! סלבס מאחלת לבני ובנות משפחת הררי רגעים רבים של אושר ונחת.

  • עוד באותו נושא:
  • דידי הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully