וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוקת רכוש: הסכם הגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט נחשף

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 12:31

מסמכי בית משפט חשפו פרטים על הגירושים הכי מתוקשרים בעולם, ואם לשפוט לפי הנכסים של השניים - גם הכי יקרים. אז מה קימי מקבלת מקניה? וואלה! סלבס חצי חצי

מונולוג הפתיחה של קים קרדשיאן, "סאטרדיי נייט לייב"/yes

בתחילת השבוע קים קרדשיאן הגישה את מונולוג הפתיחה בתכנית המיתולוגית "סאטרדיי נייט לייב" (SNL) ולא חסכה בבדיחות על חשבונו של קניה ווסט, שיהפוך להיות הגרוש שלה בעתיד הלא רחוק.

בילויים משותפים של השניים הציתו שמועות על קאמבק מפואר, אולם מסמכי בית משפט שהגיעו לאתר TMZ חשפו שהגירושים נמשכים, והגיעו לנקודת הרתיחה כשמדובר באנשים עשירים מאוד: חלוקת הרכוש.

על פי המסמכים, קים תקבל את האחוזה המטורללת בה התגוררו בני המשפחה. הנכס, ששוויו נאמד ב-60 מיליון דולרים, היה חשוב מאוד לווסט, שעיצב אותו ואף קנה את המגרש הסמוך כדי להרחיב את הבית.

הבית של קים קרדשיאן, קניה ווסט בשכונת הידן הילס בקליפורניה. splash
הנכס הסולידי בתהליך הבניה/splash

מקורבים לבני הזוג סיפרו שהשניים ניהלו משא ומתן על הבית והצליחו לעשות זאת בצורה "לבבית ונעימה". במקביל, ווסט העמיד למכירה את החווה שלו במדינת וואיומינג ורכש בית חוף יוקרתי במאליבו. דירת הרווקים החדשה עלתה לראפר המצליח לא פחות מ-57 מיליון דולרים ועל פי דיווחים שונים, כל עסקאות הנדל"ן מרמזות על כך שהגירושים אכן נמשכים ולמרות הבילויים המשותפים, לא יהיה קאמבק מלכותי.

וואלה! סלבס שכרה דירת רווקות בכרם התימנים, אבל הריח של החרירה הרג אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully