וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הנדל"ן: אדל "לא מסוגלת לממן" דירה בלונדון

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 18:19

הכוכבת הבריטית רכשה מספר בתים בלוס אנג'לס, כיוון ששוק הדירות בבריטניה גדול עליה ועל 177 מיליון הדולרים שנחים בחשבון הבנק שלה. וואלה! סלבס דירת מרתף

אדל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הלו? זאת אני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הזמרת אדל היא אחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם. עם קריירה מוזיקלית מצליחה, חיים אישיים מסעירים ואלבום חדש שנמצא ממש מעבר לפינה, היא חיה את החיים הטובים. כשמביטים מבחוץ, היא נראית כמו אישה שיש לה הכל. טוב, כמעט הכל.

הכוכבת סיפרה בריאיון למגזין ווג שהיא רכשה שלושה בתים מפוארים בלוס אנג'לס כדי לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלה: "אני לא אוכל להרשות לעצמי בתים כאלה בלונדון", הסבירה הזמרת הבריטית. לדבריה, כשהייתה בלונדון, העבירה את מרבית זמנה בתוך הבית או במכונית, ואילו ארצות הברית מציעה לה "אוויר צח ומקום ממנו אוכל לראות את השמיים".

אדל. GettyImages
"משופצת עם חניה?"/GettyImages

אדל סיפרה כי היא חיפשה בתים בבריטניה, אבל הון נאה של 177 מיליון דולרים פשוט לא הספיק לה: "מדובר במאות מיליוני לירות שטרלינג. אני לא עד כדי כך עשירה". מלבד המחיר היקר, גם מזג האוויר החמים בלוס אנג'לס היה מה שמשך אותה ואת בנה בן התשע, אנג'לו, לעיר המלאכים. ראיתם מה עשינו פה?

"כשילדתי את אנג'לו בלונדון, הבנתי שאם יורד גשם נדפקתי. אי אפשר לקבוע תוכניות". לכן, הכוכבת השקיעה 30 מיליון דולרים ורכשה שלוש אחוזות מפוארות בלוס אנג'לס. השכנים שלה הם מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, פנלופה קרוז וג'ניפר לורנס.

וואלה! סלבס חיפשה דירה בתל אביב, אבל הצליחה להרשות לעצמה רק מרתף שחלקה עם חולד.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully