וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריפ או משעשע? אתר חובבי כפות הרגליים שמטריד את המפורסמות

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 11:41

בימים האחרונים כוכבות רבות מגלות שהן מופיעות באתר שמוקדש כולו לכפות הרגליים שלהן, שמקבלות דירוג לפי רמת הטיפוח. לצד קים קרדשיאן, גם מאיה ורטהיימר נכנסה לרשימה המפוקפקת והעבירה מסר תקיף למנהל המיזם. וואלה! סלבס מדרסים

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
"זה לא נעים לי". מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

הו האינטרנט, מקום קסום ומופלא בו כל סטייה מוצאת בית בדמות אתר מפוקפק שמוקדש לנושא ומצליח להקריפ כמה מפורסמות על הדרך. הפעם מדובר בוויקיפיט, אתר שמסקר את כפות הרגליים של הנשים המפורסמות ביותר בעולם - ויש גם נוכחות ישראלית מפנקת. הסיבה: מקים האתר הוא ישראלי כשר.

בשבוע האחרון היו אלה קים קרדשיאן ומאיה ורטהיימר שגילו כי כפות הרגליים שלהן מככבות באתר. קרדשיאן נבהלה בתחילה, אבל כשראתה את הציון הגבוה שקיבלה האימה התחלפה באושר צרוף. ורטהיימר פחות התלהבה בלשון המעטה.

בשיחה עם וואלה! סלבס, פנתה ורטהיימר ישירות למייסד האתר: "כמו שאמא שלי אומרת - אם אין לי משהו טוב להגיד, עדיף שלא אומר כלום. אני מבקשת שמי ששם את תמונות הרגליים שלי באתר יפסיק עם זה כי זה לא נעים לי".

קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נלהבת. קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כאמור, האתר אוחז בנציגות ישראלית מכובדת מאוד. בין הנשים שכפות רגליהן זכו לעמוד הערצה ניתן למצוא את גל גדות, נטע אלחמיסטר, ניקול ראידמן, גל גברעם ועוד רבות וטובות. מי שזכו לניקוד הגבוה ביותר ובאות המדור לפדיקור מושלם הן יעל בר זוהר ודניאלה פיק. מצד שני, כשאת נשואה לקוונטין טרנטינו, זה אך מתבקש שתתחזקי כפות רגליים למופת.

וואלה! סלבס הייתה קוברת לכולן, אבל הציפורן החודרנית שלה לא מאפשרת השתתפות בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully