וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יאיר ואבנר: ילדי הפוליטיקאים שאתם לא מכירים

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:04

הילדים של ראש הממשלה לשעבר רגילים להופיע בכותרות, אבל הפוליטיקה המקומית מלאה ביורשי עצר שאתם חייבים להכיר. אז למי יש בן רותח במיוחד והבת של מי חוגגת בביקיני? וואלה! סלבס ממלכתית

אבנר נתניהו. ענת מוסברג,
לא רק הבנים לבית נתניהו/ענת מוסברג

ילדים של פוליטיקאים הם זן שונה של בני אדם - מצד אחד הם אנשים מוכרים, סלבס, אפופים אבק כוכבים שנוחת עליהם מההורים המפורסמים שלהם. מהצד השני, הם נהנים מזוהר אינטליגנטי ואקסקלוסיבי שילדי כוכבים אחרים לא זוכים בו.

החל מאיוונקה טראמפ שהוכיחה שהיא לגמרי מסוגלת לשלב בין עסקים, פוליטיקה ולוק של סופר מודל, דרך הבנות של ברק אובמה שהלהיבו את ארה"ב עם מיני שערוריות בכך שחיו חיים של סטודנטיות רגילות בקולג' ועד לצ'לסי קלינטון, כולנו תמיד רוצים לדעת מה עושים הילדים של האנשים המשפיעים.

איוונקה טראמפ. GettyImages
המפורסמת מכולן. איוונקה טראמפ/GettyImages

וכן, גם בארץ יש לנו ילדי פוליטיקאים שמגיעים לכותרות - הראשון וכנראה השנוי ביותר במחלוקת הוא ללא ספק יאיר נתניהו, שנכנס לחיינו עם ציוצים שנעים בין האגרסיבי למופרע, תמלילי בית משפט שגורמים לרובנו להתכווץ ואין סוף סקנדלים.

אבל יאיר הוא ממש לא היחיד - לאחרונה אנחנו זוכים לעוד ועוד ילדי פוליטיקאים שעולים לכותרות, חלקם גורמים לאבא ואמא להתגאות ואחרים, וול, קצת פחות.

עוד בוואלה!

שם טבעת עליה: אבנר נתניהו התארס!

לכתבה המלאה

יוני בנט: הבן של ראש הממשלה נפתלי בנט

יוני בנט המתוק, בנו הבכור של ראש הממשלמה נפתלי בנט, היה כוכב עולה בשמי הטיקטוק ואפילו זכה לכינוי יוני החתיך. לגמרי בצדק אגב, כיוון שמדובר בבחור שצולח את גיל ההתבגרות בצורה מעוררת השראה.

לאחר שאביו הפך לראש הממשלה, יוני נאלץ לסגור את חשבון הטיקטוק המצליח שלו, אולם ניתן למצוא סרטונים מובחרים מרחבי הרשת. מעבר להיותו הבן של, הוא נער רגיל לחלוטין שנהנה ממסיבות בריכה, טיולים ברחבי הארץ ובילויים בהופעות. ביום בו ייבחר ראש ממשלה חדש, נהיה הראשונים לחזור ולעקוב אחרי הרשתות החברתיות של יוני. אתם יודעים, יוני החתיך.

אלונה סער: הבת של שר המשפטים גדעון סער

אלונה סער. אביב חופי,
אלונה סער/אביב חופי

מכל ילדי הפוליטיקאים, אלונה חובבת השערוריות היא היחידה שמצליחה להתקרב ליאיר ברמת העניין שהיא מייצרת. נכון, היא שחקנית שבונה לעצמה קריירה די מצליחה, אבל בדרך היא בעיקר גורמת לכולם לדבר החיים האישיים שלה ומספקת ציטוטים לכתבים.

זה התחיל בזוגיות עם השחקן הערבי-נוצרי אמיר ח'ורי שכללה מגורים משותפים ותמונות זוגיות שנעו בין החמוד לקרינג'י וממשיך נכון להיום עם כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג. האמת היא שאנחנו ממש מחכים לראות מה הצעד הבא, כי היא בטוח הולכת להפתיע את כולנו ובעיקר את אבא גדעון.

ענבר ביטן: הבת של ח"כ דוד ביטן

ענבר ביטן. אלירן אביטל
ענבר ביטן/אלירן אביטל

ביטן הבינה את הפוטנציאל של שערורייה טובה אי שם ב-2017, כששם המשפחה שלה התחיל לספק לה הזמנות לאירועים מתוקשרים שלא התקיימו במזנון הכנסת.

בתקופת השיא שלה היא ניצלה כמעט כל הזמנה, הצטלמה עם רוב הסלבס שקיימים בביצה, זכתה בשמועה שדיברה על כך שהיא אמורה להיכנס לבית האח הגדול ובעיקר צברה לעצמה עוקבים באינסטגרם עם תמונות שגרמו לתקשורת להזיע, אבל נראו בדיוק כמו התמונות של רוב הנשים בגילה. היום היא לקחה צעד לאחור, אבל זה רק גורם לנו לחכות לצעד הבא שלה ולביקיני שיגיע איתו.

יואב לפיד: הבן של שר החוץ יאיר לפיד

נכון שלפיד ג'וניור משתדל להתרחק מאור הזרקורים ולחיות חיים רגילים למדי, אבל כשיש בתמונה אבא כמו יאיר - זה לא באמת משנה מה אתה רוצה. יואב זכה להיות הגיבור של ספר שכתב אבא "הצל של יואב" כבר כשהיה בן חמש ואחריו הגיעו אינספור טורים בעיתון שדיברו על הילד, שהלך והפך לגבר. קרינג' ששמור בדרך כלל למפגש הראשון של בני הזוג של כולנו עם ההורים, רק בכל שבוע מחדש, מול מאות אלפי עינים.

אבא לא הפסיק להביך כשכתב טור על כך שיואבי הקטן מרמת אביב הולך לפגוש אנשים מכל המדינה בגיוס שלו בצה"ל. גם את הצעת הנישואים שלו הילד לא הצליח להשאיר אינטימית. כצפוי, רגע אחרי ההצעה, אבא העלה את התמונה ששלח הזוג המאושר מפריז וכתב פוסט ארוך ומרגש שעסק בעיקר בעצמו (וגם קצת ביואבי).

אז אולי אנחנו לא זוכים לפרובוקציות גדולות מצד לפיד הצעיר, אבל אנחנו בהחלט יכולים לחכות לעוד אינפורמציה מצד האבא הנלהב שממש אוהב לספר על החיים שלו.

עמוס ליברמן: הבן של שר האוצר אביגדור ליברמן

כשאנחנו חושבים על הילדים של אביגדור ליברמן, השם שעולה מיד הוא של הבת מיכל, מטעמים פחות מוצלחים. אבל מי שבאמת מייצר עניין הוא הבן החתיך עמוס (מחובק עם אביו בתמונה למעלה). ליברמן ג'וניור אולי גורם לנו להרגיש שהוא לא אוהב את המצלמות אבל במשך תקופה קצרה הוא חיבב אירועי סלבס, אהב להצטלם עם יחצ"נים ובעיקר נהנה מהחיים ומלימודים באחת המכללות היוקרתיות בארץ.

נכון להיום הוא לקח צעד אחורה מחיי הרווק התל אביבי, הספיק להתחתן ובעיקר להיעלם מהרדאר, אבל כולנו מקווים שבקרוב הוא ייצא מהתרדמת ויתחיל לספק לנו עוד קצת עניין, או לפחות איזה מלכ"ר מעניין שיהיה בכותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully