וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סצנות הסקס עם ג'ניפר אניסטון היו עינוי"

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 16:10

השחקן ג'ייק ג'ילנהול סיפר בריאיון על העבודה המשותפת עם השחקנית, והסביר שצילום הסצנות האינטימיות היו פשוט סיוט. למה, בעצם? וואלה! סלבס פריג'ידית

מתוך "בחורה טובה". imdb
כל כך צעירים. ג'ייק ג'ילנהול וג'ניפר אניסטון/imdb

אחת החוויות המורכבות ביותר עבור שחקנים היא צילום סצנת סקס. מדובר באינטימיות קרינג'ית במיוחד עם אדם זר, מול עשרות אנשי צוות שבוחנים בקפידה כל מגע או תנועת לשון. הוסיפו למדורה המפוקפקת הזו רגשות חד צדדיים כלפי האדם איתו אתם מצלמים, וקיבלתם סיוט.

השחקן ג'ייק ג'ילנהול התראיין לתוכנית הרדיו של האוורד סטרן וסיפר שבשנת 2002 צילם את הסרט "בחורה טובה" עם ג'ניפר אניסטון. השניים צילמו סצנות אינטימיות, דבר שהיה קשה מנשוא עבור השחקן, כיוון שהיה דלוק על הקולגה שלו.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
איך אפשר שלא?/GettyImages

"סצנות הסקס איתה היו עינוי, אבל גם לא היו עינוי. זה היה עירוב של השניים. סצנות סקס הן מביכות מטבען כי עומדים סביב עוד 30 או 50 בני אדם שצופים בנו, וזה לא מה שמדליק אותי. התחושה היא מאוד מכנית, כמו להכין כוריאוגרפיה לריקוד".

לאחר הצילומים, התראיין השחקן הרותח וסיפר שהוא דלוק על אניסטון כבר שנים רבות: "העבודה איתה הייתה קשה, בלשוון המעטה. היא הייתה קשה ומדהימה, וזה כל מה שאני מוכן להגיד". אוח, אתה כזה חמוד כשאתה נבוך!

וואלה! סלבס הייתה דלוקה על השרברב שלה, אבל זה לא הבשיל לכדי סצנות לוהטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully