וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "ברוולי הילס": "אני נלחמת כדי להישאר בחיים"

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 13:35

השחקנית שאנן דוהרטי העניקה ריאיון מרגש וסיפרה על הדרך הייחודית שלה להילחם במחלת הסרטן עמה היא מתמודדת כבר שש שנים לסירוגין. וואלה! סלבס מעלה מודעות

שאנן דוהרטי. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות. שאנן דוהרטי/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית הוותיקה שאנן דוהרטי (50) מנהלת מאבק עיקש ואמיץ בסרטן השד, עמו היא מתמודדת משנת 2015 לסירוגין. השחקנית מדברת בפתיחות על המחלה ותופעות הלוואי, ומפצירה בנשים ללכת לבדיקות שגרתיות כיוון שכמו שכולנו יודעות - גילוי מוקדם מציל חיים.

חודש אוקטובר הוא גם חודש העלאת המודעות למחלה המסוכנת, ודוהרטי התרייאנה לתוכנית Good Morning America וסיפרה על ההתמודדות האישית שלה והדרך הייחודית בה בחרה כדי להילחם.

"מעולם לא התנהגתי כאילו אני גוססת. אני מעדיפה שלא לפעול כאילו יש לי קצוות לסגור, כי אני נלחמת כדי להישאר בחיים".

שאנון דוהרטי, טורי ספלינג. אינסטגרם רשמי טורי ספלינג, צילום מסך
ולזכר ימי התום/צילום מסך, אינסטגרם רשמי טורי ספלינג

דוהרטי, שממשיכה לעבוד כשחקנית למרות המחלה, סיפרה על השילוב הלא שגרתי של השניים: "כשנשים מקבלות דיאגנוזה, הן מרגישות כאילו 'מחקו' אותן. יוצאים מנקודת הנחה שהן לא מסוגלות להמשיך לעבוד וזה לא נכון. זו תפישה שהייתי רוצה לשנות בקרב אנשים. תנו לנו הזדמנות להוכיח שאתם טועים".

השחקנית אובחנה בשנת 2015 ושנתיים לאחר מכן בישר בשמחה שהטיפולים הקשים שעברה הצליחו, והמחלה נמצאת בנסיגה. למרבה הצער, בשנה שעברה התגלה כי היא חולה בסרטן שד בדרגה 4, אולם היא נשארה אופטימית לאורך כל הדרך.

וואלה! סלבס מפצירה בכל הקוראות לגשת להיבדק ולפנק את עצמן בסמבוסק מיד אחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully