וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל ממשיכים להטריל את בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 11:09

ספר חדש ונפיץ שנכתב על מייגן מרקל חושף שכשהנסיך ארצ'י נולד, היא והנסיך הארי בחרו לעשות צעד מפתיע שהותיר את בני המלוכה נבוכים ומבולבלים. מה קרה שם בעצם? וואלה! סלבס עממית

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
אין רגע דל. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

התהום שנפרעה בין הנסיך הארי ומייגן מרקל למשפחת המלוכה, הולכת ומעמיקה עם כל יום שעובר. למרות שבני הזוג עברו להתגורר בלוס אנג'לס ומנהלים את חייהם הרחק מהארמון הקריר, סיפורים מן העבר ממשיכים לצוף ולצייר לנו תמונה של משפחה לא שגרתית, בלשון המעטה.

ביוגרפיה שמגוללת את מעלליה של מרקל בארמון מעוררת סערה ופרקים שמודלפים ממנה לתקשורת חושפים תקריות שהקהל הרחב לא הכיר. הפעם מדובר בנסיך ארצ'י, שנולד בחודש מאי 2019 ועבר טקס הטבלה כחודשיים לאחר מכן. במהלך הטקס, נהוג לחשוף את שמותיהם של הסנדקים שמונו לרך הנולד, אלא שההורים הטריים החליטו שהם מעוניינים לשמור את העניין בסוד.

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
לא ציפינו מכם למשהו אחר/GettyImages

"ההחלטה לשמור על השמות חסויים היה עניין אחד מני רבים שהותירו את הנסיך וויליאם נבוך ומבולבל. הוא, כמו בני משפחה אחרים, חשב שזהותם של מי שאמורים להדריך ולהכווין את יורש העצר הצעיר צריכה להיות גלויה. הארי ומייגן הסבירו שהם בחרו בחברים שאינם סלבריטאים, אבל התעקשו שלא לחשוף את זהותם", כתב הביוגרף אנדרו מורטון.

חודשים ספורים אחרי טקס ההטבלה, החליטו בני הזוג לפרוש מהמשפחה המלכותית ולנהל את חייהם כאנשים עצמאיים. כלומר, כאלה שמתמנגלים עם אופרה ווינפרי וחתומים על חוזים בשווי מיליוני דולרים מול נטפליקס. האם הסנדקים הם ג'ורג' קלוני ואשתו אמאל? נמשיך לעקוב.

וואלה! סלבס הטרילה את המשפחה שלה פעם, כשרוקנה את תכולת המקרר והכניסה פנימה רק ירקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully