וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מנועה קירל: מרגי מספר איפה נשים מתחילות איתו

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 15:01

הזמר הרותח פגש את הדוגמנית שלומית מלכה בצילומים, והשניים העניקו ריאיון פתוח במיוחד בו סיפרו על הפרידות המתוקשרות שחוו. אז איזה טיפים היא נתנה לו ומה באמת עומד מאחורי סיום מערכת היחסים שלו ושל קירל? וואלה! סלבס מסיקה מסקנות

שלומית מלכה ויהונתן מרגי/וואלה! סלבס

החודשים האחרונים היו רוויים בפרידות מתוקשרות בביצה המקומית, כאלה שגרמו לנו לפקפק באהבה ולתהות איזה כישוף הוטל על הזוגות הכי יציבים ונערצים בישראל.

קודם היו אלה שלומית מלכה ויהודה לוי שנפרדו אחרי ארבע שנות נישואים ובתחילת החודש שעבר הודיעו נועה קירל ויהונתן מרגי שהם מפרידים כוחות אחרי שלוש שנים דביקות יחד ולהיט משותף אחד.

היום (ב') נפגשו מלכה ומרגי, שני הרווקים הטריים, לצילומי קולקציית החורף של "קסטרו". כיוון שמדובר בשניים מהאנשים המבוקשים ביותר במדינה, בעיקר עכשיו כשהם ישנים באלכסון, ישבנו איתם לשיחה וניסינו להבין את כל מה שאפשר על פרידות.

שלומית מלכה יהונתן מרגי צילומים קסטרו. לנס הפקות - ערן לם,
כיף איתכם במסיבות!/לנס הפקות - ערן לם
שלומית מלכה יהונתן מרגי צילומים קסטרו. לנס הפקות - ערן לם,
מקצוענים/לנס הפקות - ערן לם

כשנשאל מה הוביל לפרידה המצערת, הסביר מרגי שלא היה רגע דרמטי בו התקבלה החלטה, אלא שיחות משותפות שהובילו אותו ואת קירל להבין שעדיף להם להפריד כוחות. מלכה, מצידה, העניקה לו טיפים ועצות להתמודדות עם הלב השבור, שלא יישאר כך לאורך זמן - אם לשפוט לפי כמות הנשים שמתחילות איתו.

ואיך ענתה הדוגמנית למי שהעבירו ביקורת על היציאות הרבות שלה? צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully