וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש וחצי בארצות הברית: מרב מיכאלי שבה לארץ עם בנה התינוק

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 21:08

בחודש אוגוסט האחרון שרת התחבורה מרב מיכאלי ובן הזוג שלה ליאור שליין הפכו להורים לאחר שהביאו בן בעזרת אם פונדקאית. המשפחה המאושרת חזרה לישראל, ומיכאלי כתבה מילים מרגשות. וואלה! סלבס אימאל'ה

מרב מיכאלי אורי. אינסטגרם, צילום מסך
מרגשים. מרב מיכאלי ואורי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש אוגוסט האחרון עמדה שרת התחבורה מרב מיכאלי בלב סערה ציבורית ותקשורתית, לאחר שטסה לביקור פרטי בארצות הברית עם בן הזוג שלה ליאור שליין, בזמן ששאר אזרחי המדינה התבקשו על ידי משרד הבריאות שלא לטוס לחו"ל בעקבות מגפת הקורונה.

מיכאלי החליטה לחשוף את שהסיבה לנסיעתה היא תינוק שנולד לה ולשליין בהליך פונדקאות. אמש (ש') חזרו בני המשפחה מארצות הברית לישראל והשרה חזרה לעבודה, לא לפני שפרסמה תמונה מתוקה ברשתות החברתיות וכתבה: "שנים אני נלחמת על שוויון בעולם העבודה לנשים בכלל ולנשים עם ילדות וילדים בפרט. הבוקר אני יוצאת בפעם הראשונה ליום עבודה עם אורי בבית. עכשיו נראה אותי".

מרב מיכאלי וליאור שליין עם בנם אורי
21.8.21. באדיבות המצולמים
משפחה חדשה/באדיבות המצולמים

החשיפה של סיבת הנסיעה הפרטית קרתה גם היא ברשתות החברתיות, אז הסבירה מיכאלי על ההליך הארוך שעברו עד שאורי המתוק בא לעולם: "זה היה מסע של הרבה נסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר".

עוד היא כתבה כי "היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקאית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה, אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא".

מיכאלי סיכמה: "הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".

וואלה! סלבס מנהלת סיפור אהבה של שלושה עם משולש פיצה בין שתי לחמניות המבורגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully